۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۳۲۸۶۵
فعال حوزه اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای برنامه شکاف بین صنعت و دانشگاه، در اختتامیه جشنواره تا ثریا

فعال حوزه اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری از اجرای برنامه ای تحت عنوان شکاف بین صنعت و دانشگاه در اختتامیه جشنواره تا ثریا خبر داد و گفت: در این کارگاه نیل به اهداف خاصی مدنظر بود که بحمدالله تا حد زیادی حاصل شد.
اجرای برنامه شکاف بین صنعت و دانشگاه، در اختتامیه جشنواره تا ثریا
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهندس علی ميراحمدي، فعال حوزه اقتصاد مقاومتی در گفت و گو با منطقه آزاد در بيان ساختارها به موضوعات مجلس، انتخابات، زيرساخت هاي بانکي و مالياتي و... اشاره کرد و گفت: برنامه هاي پيشنهادي و نحوه اجرا از سوي معاونت هاي علمي پايگاه ها و حوزه ها و بومي کردن برنامه هاي علمي تاثيرگذار، باتوجه به فرهنگ و نياز غالب دانشجويان در اين دانشگاه باید به خوبی تشریح و تبیین شود.

وی در ادامه به کارگاه برگزار شده با همین موضوع اشاره کرد و گفت: در این کارگاه نیل به اهداف خاصی مدنظر بود که بحمدالله تا حد زیادی حاصل شد.

میراحمدی این اهداف را به ترتیب زیر برشمرد:

1- با توجه به اينکه برنامه هايي چون startup weekend در حال حاضر خوراک فکري و ايده هاي غربي ها را تامين و به خارج از کشور ارسال مي شود، يک برنامه پيشنهادي جايگزين با همکاري مراکز دانش بنيان و صنعت و معدن و ادارات و سازمان هاي مرتبط متناسب با موضوعات مورد نياز استان ها مانند نياز بخش صنعت استان – مساله شکاف بين صنعت و دانشگاه – الگوي زندگي اسلامي ايراني و... نیاز است تا نهايتا به امر ارتباط دهي ايده ها با مراکز مربوطه بپردازد.

2- ايجاد اتاق انديشه ورزي در هريک از پايگاه هاي دانشجويي و ارائه و اجراي برنامه هاي مصوب در اين اتاق هاي انديشه ورز.

3- اجراي برنامه ای تحت عنوان شکاف بين صنعت و دانشگاه با حضور مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت و مسئول خانه صنعت استان، رئيس پارک علم و فناوري و رياست دانشگاه شهرکرد در برنامه اختتاميه جشنواره تا ثريا.

4- گروه بندي و شناخت مسائل اساسي در دانشگاه و مطابقت دادن برنامه ها با اين موضوعات.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۸:۵۷

16 Jan 2020