۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۳۵۸۳۵
خطيب موقت نماز جمعه بروجن:

شهيد حججي پرچم دار عزت و ايستادگي/آزادگان براي کشور عزت آفريدند

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن ضمن بيان اين که شهيد حججي پرچم دار عزت، مقاومت و ايستادگي است، گفت: آزادگان ظلم ها و شکنجه ها را تحمل کردند ولي با تحمل سختي ها براي کشور عزت و افتخار آفريدند.
شهيد حججي پرچم دار عزت و ايستادگي/آزادگان براي کشور عزت آفريدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد مسيح حسيني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي، افزود: به تعبير امام راحل تاريخ فداکاري جوانان غيور و متعهد را فراموش نمي کند و نام نامي ملت عظيم ايران در صفحات تاريخ ثبت و در چهره دهر ضبط است.

حسيني ضمن بيان اين که آزادگان در دوران اسارت نشان دادند که مظهر صبر و استقامت اند، گفت: آزادگان ظلم ها و شکنجه ها را تحمل کردند ولي با تحمل سختي ها براي کشور عزت و افتخار آفريدند.

آزادگان براي کشور عزت آفريدند

وي با تاکيد بر اين که امروز نبايد فداکاري ها و ايثار گري هايي که آزادگان آفريده اند را فراموش کنيم، افزود: شبيه فداکاري‌هاي اين افراد را در هيچ جنگي نمي‌توان پيدا کرد چرا که آزادگان ما از جان، مال و خانواده‌ خود براي کشور گذشتند.

حسيني با اشاره به اينکه نيروي ايمان باعث شد آزادگان در برابر شکنجه ها مقاومت کنند، اظهار داشت: اين مقاومت جز براي اعتلاي آب و خاک و تجلي آموزه هاي دين نبود.

وي از آزادگان به عنوان اسوه هاي صبر و مقاومت ياد کرد و گفت: آزادگان سرافرار، سند افتخار آميز انقلاب، نماد هاي عيني ايثار و مقاومت و جلوهايي از ايمان وايثار هستند.

خطيب موقت نماز جمعه بروجن افزود: مردم ايران و نظام جمهوري اسلامي شرف، عزت، استقلال و تماميت ارضي کشور خود را مديون مقاومت آزادگان و شهدا هستند.

شهيد حججي پرچم دار عزت و ايستادگي

حجت الاسلام حسيني در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به شهادت شهيد محسن حججي که با سر بريده همچون فرمانده خود حسين ابن علي (ع) ناجوانمرادنه به شهادت رسيد، گفت: اين شهيد والا مقام الگوي بسيار مناسبي براي جوانان ما است که همه بايد به تاسي از اين شهيد والا مقام پشتيبان انقلاب و ولايت باشيم.

وي با بيان اين که شهيد حججي درس ايثار و شجاعت به وجدان هاي بيدار و انسان هاي آزاده مي دهد، افزود: روحيه استقامت و از خودگذشتگي اين شهيد مدافع حرم در برابر کفر و باطل به تاسي از سالار شهيدان راه ايثار و شهادت را در جامعه اسلامي براي هميشه تاريخ زنده نگه مي‌دارد.

حجت الاسلام حسيني ادامه داد: شهيد محسن حججي به عنوان الگوي مقاومت و‌ از خود گذشتگي براي همه ايرانيان و ‌همه کساني است که دل در گرو اقتدار و ‌عزت نظام جمهوري اسلامي دارند.
وي ضمن بيان اين که شهيد حججي پرچم دار عزت، مقاومت و ايستادگي است، گفت: اگر امروز در کشور امنيت داريم و دشمنان اجازه تجاوز به اين آب و‌ خاک را به خود نمي‌دهند به خاطر ايمان، روحيه و فرهنگ ايثار و شهادت طلبي جواناني چون محسن حججي است.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۸:۲۶

28 Dec 2019