۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۲۶۶۵۵

نوزاد پسر در آمبولانس 115 دشتک متولد شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل از تولد يک نوزاد پسر در آمبولانس 115 شهر دشتک خبر داد.
نوزاد پسر در آمبولانس 115 دشتک متولد شد
به گزارش جهانبین نیوز، اسماعيل اميدي اردلي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر اظهار داشت: روز جمعه ۱۸ ديماه ساعت ۳ بامداد طي تماسي با مرکز ارتباطات اورژانس۱۱۵ برقرار شد و براي انتقال به بيمارستان مادري حدودا ۲۵ ساله که دچار پارگي کيسه آب و درد زايمان شديد شده بود درخواست امداد شد که به سرعت يک دستگاه آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ دشتک که نزديک‌ترين پايگاه به محل بود، به آدرس اعزام شد.

اميدي ادامه داد: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ شهر دشتک ظرف مدت چهار دقيقه به آدرس مورد نظر رسيدند که پس از اقدامات اوليه و  انتقال مادر باردار به آمبولانس، نوزاد پسر در آمبولانس به دنيا آمد.

وي با بيان اينکه دو کارشناس اورژانس در اقدامي حرفه‌اي نوزاد را به سلامت به دنيا آوردند، گفت: کارشناسان ساير اقدامات درماني را در داخل آمبولانس انجام دادند و مادر و نوزاد با وضعيت جسماني خوب، جهت تکميل مراحل درماني به بيمارستان اردل منتقل کردند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اردل از تلاش مضاعف رضا انصاري و حشمت‌الله مرادپور کارشناسان اورژانس ۱۱۵ شهر دشتک براي نجات اين مادر و نوزاد تقدير و تشکر کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۶:۱۲

27 Dec 2019