۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۳۱۶۹۵
امام جمعه شهر اردل:

نماز نشانه و ثمره حکومت صالحين است

امام جمعه شهر اردل گفت: نماز نشانه و ثمره حکومت صالحين است و براي اينکه بتوانيم ادامه دهنده اين حکومت بزرگان دين در اين عرصه باشيم بايد براي ترويج و توسعه نماز از هيچ تلاشي دريغ نکنيم و اوليت اول کاري خود قرار دهيم.
نماز نشانه و ثمره حکومت صالحين است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در اولين اجلاسيه نماز شهرستان اردل که صبح امروز ۲۲ آبان ماه يا حضور مسئولين استاني و شهرستاني در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار شد اين اجلاس را مجلسي نوراني خواند و گفت: ان‌شاءالله همه ما از فيوضات کامل اين فريضه بي‌بديل دين مقدس اسلام بهره کافي داشته باشيم.

سلمان پور از فرمانداري و مديران فرهنگي شهرستان به خاطر برگزاري شايسته اجلاس شهرستاني نماز و سنجش دستاوردها تشکر کرد و گفت: اميدواريم که شهرستان اردل در زمينه نماز در زمره شهرستان هاي اول کشور قرار بگيرد.

وي با تاکيد بر اينکه نماز مصونيت‌بخش است، اظهار کرد: احياي نماز باعث احيا و سالم‌سازي جامعه مي‌شود و افراد را از منکرات و گناهان دور مي‌کند.

امام جمعه شهر اردل ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامي نماز جايگاه خود را پيدا کرد و به قانون و دستورالعمل تبديل و به همه دستگاه ها ابلاغ شد.

سلمان پور بيان کرد: بايد اداي نماز جماعت اول وقت در ادارات توسط مديران به صورت جدي پيگيري شود افزود: نماز نشانه و ثمره حکومت صالحين است و براي اينکه بتوانيم ادامه دهنده اين حکومت بزرگان بزرگان در اين عرصه باشيم بايد براي ترويج و توسعه نماز از هيچ تلاشي دريغ نکنيم و اوليت اول کاري خود قرار دهيم.

امام جمعه شهر اردل گفت: اگر نماز را احيا کنيم جامعه را احياء کرده ايم چرا که جامعه نمازي از مفاسد، ناهنجاري، لغزش و منکرات به دور بوده و باعث سالم‌سازي جامعه مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۸:۳۹

29 Dec 2019