۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۱۸۶۴۵
در نشستی با استاندار انجام گرفت:

اختصاص بيش از 3 ميليارد ريال به شهر وردنجان

در نشستی با حضور فرمانداربن،شهردار و اعضاي شوراي اسلامي وردنجان با استاندار در استانداري بيش از سه ميليارد ريال به شهر وردنجان اختصاص داده شد.
اختصاص بيش از 3 ميليارد ريال به شهر وردنجان
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، صبح امروز مسائل و مشکلات شهر وردنجان توسط فرماندار بن ،شهردار و اعضاي شوراي شهر وردنجان با استاندار در ميان گذاشته شد.

قاسم سليماني استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست از اختصاص اعتباري بالغ بر بيش از سه ميليارد ريال به شهر وردنجان خبر داد و گفت: يک ميليارد ريال جهت تکميل سالن ورزشي اين شهر ، يک ميليارد ريال نيز برای اصلاح معابر عمومي و همچنين يک ميليارد و پانصد ميليون ريال نيز براي فلکه ورودي شهر و پايان کار ساختمان آتش نشاني در نظر گرته شده است.

استاندار خطاب به مديران دستگاه اجرايي تاکيد کرد : درخصوص مطالبات به حق مردمي از جمله طرح طوبی و شبکه فاضلاب،باید به صورت جدی در دستور کار خود قرار قرار گیرد.

گفتني است در اين نشست ساختمان نيمه تمام آتش نشاني ، طرح چهار خطه شهرکرد بن داران ، طرح طوبا ، مشکل معابر عمومي ، سالن ورزشي و ساختمان مرکز بهداشتي درماني ، طرح فاضلاب و سنددار شدن اراضي اين شهر از جمله مشکلات اين شهر عنوان شد.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۶:۵۷

28 Dec 2019