۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۲۵۷۵۵
دهيار روستاي سوادجان :

زمين مسکن به جوانان روستاي سوادجان واگذار مي‌شود

دهيار روستاي سوادجان از واگذاري زمين مسکن به جوانان روستاي سوادجان در راستاي جلوگيري از مهاجرت و ازدواج آسان خبر داد.
زمين مسکن به جوانان روستاي سوادجان واگذار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز قاسم کريمي در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه طرح واگذاري زمين مسکوني براي تامين بخشي از نياز جوانان روستاي سوادجان در حال انجام است، اظهار داشت: حدود يک هکتار زمين در در خيابابان کشاورز جنب مخابرات براي واگذاري آماده شده است.

وي با بيان اينکه در حال حاضر ۶۰ پلاک زمين به جواناني که ساکن روستا باشند و واجد شرايط باشند اعطاء مي‌شود، اذعان داشت: شرايط واگذاري زمين به جوانان ساکن روستا، تاهل، داري کارت پايان‌خدمت، مداک مالکيت زمين و مسکن نداشته باشند.

کريمي با بيان اينکه اين ميزان زمين واگذار شده به دهياري و بنياد مسکن از زمين‌هاي اراضي ملي واگذار شده است، عنوان کرد: اين طرح در راستاي جلوگيري از مهاجرت جوانان از روستا و آسان شدن ازدواج جوانان و... بوده است.

وي با اشاره بر اينکه در سال‌هاي گذشته به دليل نبود زمين براي ساخت و ساز مسکن تعداد زيادي از جوانان روستا بعد از ازدواج اقدام به مهاجرت به شهرها را داشتن که همين امر موجب کم شدن جعميت روستا شده است تصريح کرد: اين در حالي که اکثريت اين افراد داري طرح‌هاي کشاورزي در اين روستا هستند.

کريمي بيان داشت: در آينده نزديک عمليات به‌سازي بخشي از جوي آب و تفکيک فاضلاب روستاي سوادجان با اعتبار بالغ‌بر يک ميليارد ريال انجام خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۲:۲۹

18 Jan 2020