۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۳۴۷۵۵

کارگران کارخانه صباکاشي گندمان هنوز بيکارند/مديرعامل شرکت: در حال تعمير هستيم

کارگران کارخانه صباکاشي گندمان که از اسفندماه پارسال بيکار شده‌اند مي‌گويند: علي‌رغم وعده‌هاي متعدد، کارخانه همچنان تعطيل و کارگران هنوز بيکارند.
کارگران کارخانه صباکاشي گندمان هنوز بيکارند/مديرعامل شرکت: در حال تعمير هستيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، جمعي از کارگران کارخانه صباکاشي گندمان با اعلام اين خبر، گفتند: کارخانه صباکاشي نزديک به سه ماه است تعطيل شده و تعداد زيادي از کارگران در بلاتکليفي به‌سر مي‌برند.

يکي از کارگران اين کارخانه ضمن بيان اين که صباکاشي گندمان از اسفندماه پارسال تعطيل شده است به خبرنگار کلار، گفت: پس از تعطيلي کارخانه به کارگران اعلام کردند که براي بيمه بيکاري اقدام کنند.

وي اضافه کرد: تعدادي از قالب‌ها و مقداري از خاک‌هاي توليد کاشي از کارخانه صباکاشي گندمان به محل ديگري براي توليد منتقل شده است.

يکي ديگر از کارگران اين کارخانه با اشاره به اينکه از فروردين‌ماه امسال از بيمه بيکاري استفاده مي‌کنيم، گفت: آن طور که مديران مي‌گويند کارخانه در حال تعمير و نصب تجهيزات است.

وي با بيان اين که کارخانه صباکاشي گندمان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تعطيل شده است، گفت: مديران شرکت به کارگران وعده داده‌اند که از تيرماه امسال کارخانه فعاليت خود را از سر مي‌گيرد.

يکي ديگران از کارگران اين کارخانه افزود: در حالي که من ۱۷ سال در کارخانه صباکاشي گندمان سابقه دارم و شب و روز زحمت کشيده‌ام از اسفندماه با من خداحافظي کرده‌اند.

سنوات و عيدي کارگران صباکاشي هنوز پرداخت نشده است

وي با اشاره به اينکه براي حدود ۵۳ نفر از کارگران اين کارخانه بيمه بيکاري تشکيل داده‌اند، افزود: هنوز بيمه بيکاري هم براي کارگاران پرداخت نشده است.

اين کارگر با سابقه ضمن بيان اين که تعدادي از کارگران هم به اميد وعده‌هاي متعدد راه‌اندازي کارخانه براي بيمه بيکاري اقدام نکردند، افزود: طبق قانون اداره کار بيمه بيکاري شامل آن دسته‌اي از کارگران که دير اقدام مي‌کنند نمي‌شود.

وي با بيان اينکه مديران کارخانه تاکنون چندين بار وعده راه‌اندازي به کارگران داده‌اند، افزود: سنوات و عيدي سال ۹۵ را هنوز به کاگران اين شرکت پرداخت نکرده‌اند.

در حال تعمير هستيم/مشکل خاصي وجود ندارد

لاله پا مديرعامل کارخانه صباکاشي گندمان در اين خصوص به کلار، گفت: فعلا در حال انجام کارهاي فني براي ساخت سالن جديد هستيم.

وي با بيان اين که تمام کارگران اين کارخانه بيمه بيکاري مي‌گيرند و مشکل خاصي وجود ندارد، افزود: در حال حاضر مشغول تعمير، تغييرات و امکانات جديد براي کارخانه هستيم.

لاله پا انتقال برخي از تجهيزات و امکانات اين کارخانه را تکذيب کرد و گفت: مشکلي در بحث امکانات نداريم؛ صباکاشي گندمان تمام تجهيزاتي که متعلق به کارخانه است را در اختيار دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۰:۱۶

13 Jan 2020