۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۴۰۷۸۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری:

اعلام بار، ساز و کار مجازی به خود می‌گیرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از تلاش برای ایجاد ساز و کار اعلام بار بصورت مجازی خبر داد.
اعلام بار، ساز و کار مجازی به خود می‌گیرد
احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در حاشیه نشست با اعضای انجمن‌های رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالای سفیددشت در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: این سازمان در تلاش است تا بزودی ساز و کار اعلام بار را به‌صورت مجازی فراهم سازد که این امر نقطه عطف در حوزه ناوگان باری کشور خواهد بود.

وی فعالان عرصه حمل و نقل کالا را بازوان قدرتمند توسعه اقتصادی استان برشمرد و افزود: تمام تلاش حوزه‌های مختلف این اداره کل، ارتقاي جايگاه و اجراي حقوق تلاش‌گران این بخش به‌ويژه رانندگان است.

جمشیدی اظهار کرد: یکی ديگر از نیازهای اساسی قشر زحمتكش رانندگان تامین لاستيك است كه با پيگيري‌هاي جدي و لازم از طريق مبادي ذی‌ربط بزودی توزیع آن شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باتوجه به سهم بالاي حمل‌ و نقل جاده‌اي در اقتصاد استان كه گردش اصلي آن بر عهده رانندگان تلاش‌گر است، سياست و رويكرد اصلي این اداره کل جهت پيشبرد برنامه‌ها، تعامل و هم‌انديشي با نمايندگان اين گروه از جامعه درقالب تشكل‌هاي صنفي حمل و نقل در استان است و این مجموعه خود را موظف به پيگيري موضوعات مربوط به گردش چرخه حمل و نقل جاده‌اي و منافع دست‌اندركاران اين بخش و به طور ويژه معيشت آنان كه منجر به ارتقاي آرامش و آسايش خاطر اين افراد و خانواده‌هاي آنان و افزايش ضريب بهره‌وري فعاليت‌ها استان مي‌شود، مي‌داند.

شايان ذكر است در این نشست نمایندگان انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالای سفیددشت مشکلات و موضوعات مد نظر خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۶:۲۸

28 Dec 2019