۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۲۱۰۳۸

تونل زردکوه خواسته اي بر حق مردم کوهرنگ

مردم ولایتمدار شهرستان کوهرنگ به عنوان اجتماعی از مردم انقلابی و کمتر توسعه یافته کشور انتظار دارند که دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی این خواسته هایشان را در نظر بگیرند و در راه رفع محرومیت از چهره این شهرستان گامهای استواری بردارند.
تونل زردکوه خواسته اي بر حق مردم کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، در تنظيم برنامه‌هاي کشور اصلي‌ترين مسئله عبارت است از رفع فقر و محروميت و نجات طبقات مستضعف و محروم جامعه که بر مبنای آن همه برنامه‌هاي اقتصادي، توليدي و سازندگي کشور بايد به اين هدف متوجه باشد. در استان چهارمحال و بختیاری، برخي از واقعيت هاي اجتماعي به حدي نمايان و مشهودند که هيچ جايي براي ترديد و ابهام و انکار باقي نمي گذارند و به سرعت و صراحت هر ناظر را به اذعان و اعتراف وا می دارند.

مشکلات زیرساختی و عمرانی شهرستان کوهرنگ به عنوان یک منطقه محروم و کمتر توسعه یافته، از این دست اند. با بارش برف خيابانهای اصلي و فرعي شهر چلگرد مسدود می شوند و به دلیل نبود تعداد کافی تجهیزات برف روبی، برف باریده شده تا مدت ها در خیابان ها و کوچه ها باقی می ماند و رفت و امد را برای مردم تا سرحد اماکن سخت می کند.

قطع برق با بارش هر برف یا وزش بادهای تند که از خصوصیات اقلیمی این منطقه است، مشکل دیگری است که مردم شهرستان کوهرنگ گاه و بیگاه با آن دست و پنجه نرم می کنند.

قطعی برق خدمات رسانی در بخش های مختلف از جمله مراکز درمانی، بانک ها، نانوايی ها و... را از سرویس دهی مناسب خارج و مردم را با مشکلات جدی مواجه می کند.

مشترکين اينترنت و قطع و وصل هاي مکرر آن گوشه دیگری از مشکلات است. مرکز امور مشترکین اين شرکت، اختلالات را مقطعي مي‌داند. این در حالي است که مشکل کندی سرعت و قطعی سرویس اینترنت در شهرستان کوهرنگ به صورت مداوم تکرار می شود و اپراتورهای اين مرکز که ظاهراً خود نيز اطلاع کافي از وضعيت این سرويس ندارند در برخي موارد مشترکين را با جواب سربالا از سرخود باز مي‌کنند.

مسئله دیگر، مشکل جاده های ارتباطی شهرستان کوهرنگ است. با توجه به طبیعت بکر و خدادای این شهرستان که آن را به یکی از نقاط مهم و معروف گردشگری در کشور مبدل ساخته است و با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختياري و استان خوزستان ارتباط بسيار نزديکي به لحاظ تقسيمات ايلي، عشايري و اقتصادي دارند، مسير کوهرنگ به مسجد سليمان اهميت زيادی برای مردم این منطقه دارد که با توجه به کوهستانی بودن منطقه، با احداث تونل در زردکوه هم مي توان مشکلات ارتباطی مردم را حل نمود و هم شهرستان کوهرنگ را از بن بست خارج کرد. اگر مسئولین به اين خواست مردم کوهرنگ که خواست شهرستانهای مسجدسليمان و لالی (استان خوزستان) و همه بختیاریهای حوزه زاگرس مي باشد توجه نمایند، می تواند به رونق اقتصاد کشور، استان و شهرستان کوهرنگ کمک فراوانی کند.

مردم ولایتمدار شهرستان کوهرنگ به عنوان اجتماعی از مردم انقلابی و کمتر توسعه یافته کشور انتظار دارند که دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی این خواسته هایشان را در نظر بگیرند و در راه رفع محرومیت از چهره این شهرستان گامهای استواری بردارند.

یادداشت از : "همت بدري فرد"

انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۷:۰۳

29 Dec 2019