۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۳۰۰۸
مديرکل صدا و سيماي چهارمحال و بختياري:

آغاز توليد سريال شهيد عليمردان بختياري/ پايان سال 95پوشش شبکه ديجيتال در چهارمحال و بختياري به 93درصد مي رسد

مديرکل صدا و سيماي استان چهارمحال و بختياري در سفر به شهرستان کياراز افتتاح 114پروژه عمراني و محتوايي در دهه مبارک فجر توسط اين مرکز خبر داد.
آغاز توليد سريال شهيد عليمردان بختياري/ پايان سال 95پوشش شبکه ديجيتال در چهارمحال و بختياري به 93درصد مي رسد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار، مهندس عظيمي با اشاره به مشکلات موجود در خصوص شبکه هاي تلوزيوني، راديويي و استاني گفت: متاسفانه صدا و سيما هم در زمينه انتشار برنامه ها و هم در زمينه محتوي با مشکلات عديده و جدي روبرو است که اميدواريم بتوانيم با عملکرد بسيجي و جهادي بر مشکلات فائق آييم.

وي گفت: در ديگر کشورها درواقع وظيفه اصلي صدا و سيما توليد محتوي است و انتشار برنامه هاي توليد شده بر دوش وزارت مخابرات قرار دارد اما در کشور ايران اين دو وظيفه در حال حاظر بر دوش صدا و سيما نهاده شده است و تلاشمان بر آن است که بتوانيم وظايف محوله را به بهترين شکل انجام دهيم.

مديرکل صدا و سيماي مرکز استان چهارمحال و بختياري در ادامه به پروژه هاي در دست افتتاح اين مرکز در سطح استان چهارمحال و بختياري اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۱۱۴پروژه در دست افتتاح و بهره برداري داريم که اميدواريم افتتاح و بهره برداري از اين پروژه ها زمينه رفاه و رضايت مردم را فراهم آورد.

عظيمي افزود: افتتاح و بهره برداري از تلوزيون اينترنتي جهانبين به عنوان شبکه دوم استاني در بستر وب و براساس ذائقه جوانان، راديو نما که در واقع صداي استان چهارمحال و بختياري را به صورت پخش اسلايد از طريق امواج راديويي و دستگاه هاي ست آپ باکس قابل دريافت مي نمايد و راديو اينترنتي جهانبين که صداي استان چهارمحال و بختياري را با پخش تصاويري از استوديوي اجراي برنامه براي مخاطبان امکانپذير مي نمايد از مهمترين پروژه هايي است که در دهه فجر سال جاري افتتاح و بهره برداري مي شود.

مديرکل صدا و سيماي استان چهارمحال و بختياري در بخشي ديگر از اين گفتگو به پخش آزمايشي شبکه استاني جهانبين در مرکز استان به صورت hd خبر داد.

وي با اشاره به اينکه در حال حاضر ۸۲درصد جمعيت استان چهارمحال و بختياري مخاطب صدا و سيماي استان چهارمحال و بختياري هستند در خصوص محتوي برنامه هاي توليدي اين مرکز نيز گفت: در حال حاضر اين مرکز در حال توليد برنامه در موضوع فضاي مجازي با عنوان "ورود ممنوع نيست" است.

وي همچنين از توليد مجموعه هاي فاخري در خصوص چهره هاي نامي و بزرگ استان چهارمحال و بختياري نيز خبر داد و گفت: مرکز صدا و سيماي استان چهارمحال و بختياري در حال توليد مجموعه اي براي معرفي آيت الله دهکردي و همچنين سريال ۲۶قسمتي شهيد عليمردان بختياري از افتخارات قوم شريف بختياري به کارگرداني آقاي سعيد سلطاني است.

عظيمي در پايان از پوشش ۱۰۰ درصدي شبکه آنالوگ و پوشش ۸۷ درصدي شبکه ديجيتال در سطح استان چهارمحال و بختياري خبر داد و گفت: با افتتاح ۴۰ ايستگاه تقويتي تا پايان سال جاري پوشش شبکه ديجيتال در استان چهارمحال و بختياري به ۹۳درصد مي رسد.

گفتگو: مهدي بهزادي تشنيزي

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۳:۴۹

29 Dec 2019