۰
۱
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و استاندار چهارمحال و بختیاری در پیام مشترکی، شهادت تعدادی از شهروندان استان در حمله تروریستی روزجمعه در منطقه دیاله عراق به مهندسان و کارگران ایرانی را تسلیت گفتند.
امام جمعه و استاندارچهارمحال وبختیاری شهادت شهروندان استان درعراق را تسلیت گفتند
به گزارش جهان بین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و استاندار چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه در پیام مشترکی، شهادت تعدادی از شهروندان استان در حمله تروریستی روزجمعه در منطقه دیاله عراق به مهندسان و کارگران ایرانی را تسلیت گفتند.

در پیامی مشترک حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام و قاسم سلیمانی دشتکی که صبح یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است:

بسم رب الشهدای و الصدیقین

مردم شریف، ولایتمدار و شهیدپرور چهارمحال و بختیاری، بار دیگر با دست ناپاک مزدوران حلقه به گوش استکبار، جمعی از هموطنان مومن و هم استانی های عزیز و شیدای ولایت که بادلی مالامال عشق ومعرفت، درپی کسب روزی حلال بودند، باتوطئه شیطانی دشمنان جنایتکار و خونریز و ایادی جاهل و متحجر آنان در حادثه
دلخراش تروریستی در خاک عراق، به خاک و خون کشیده شدند.

در ادامه این پیام تسلیت آمده است: تردیدی نیست که اقدامات کور و غیرانسانی ایادی سرسپرده صهیونیست، خشم و انزجار ملت آگاه کشورمان از دشمنان قسم خورده خود را مضاعف و خون مطهر شهیدان، انسجام، عزت و سربلندی بیشتر ایران اسلامی را درتمامی عرصه ها تضمین خواهد کرد.

درپایان این پیام عنوان شده: اینجانبان بامحکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت این عزیزان را به پیشگاه آقا امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف و ولایتمدار استان و خانواده های معزز آنان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان علودرجات و حشر آن عزیزان به حق پیوسته با سالار شهیدان، شفای عاجل مجروحان و صبر و اجر بازماندگان را مسالت می نماییم.

روز جمعه تعدادی تروریست مسلح با سد کردن راه خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی که در استان دیاله عراق مشغول کار بودند، با تیراندازی به این خودروها تعدادی از این افراد را به شهادت رساندند و تعدادی نیز در این حادثه مجروح شدند.

اسامی شهدای استان چهارمحال و بختیاری که عمدتا از شهر هفشجان شهرستان شهرکرد می باشند، هنوز اعلام نشده است.

انتهای خبر/





جهانبین,پیام,تسلیت,امام,جمعه,نماینده,ولی,فقیه,نکونام,استاندار,قاسم,سلیمانی,حمله,تروریستی,مهندس,کارگر,عراق
مرجع : خبرگزاری ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
تعدادی از اهالی وردنجان هم جر این کسانی که به عراق رفته بودند هستند ایا شما از وردنجانی ها خبر دارید اگر می شود جواب بدهید

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۸:۲۷

26 Dec 2019