۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۲۹۲۳۸
فرماندار کيار در جلسه ستاد تسهيلات سفر:

شهرستان کيار آماده پذيرايي از مسافران و گردشگران است

فرماندار شهرستان کيار از آمادگي شهرستان کيار براي پذيرايي از مسافران و گردشگران در تعطيلات تابستان خصوصا تعطيلات سه روزه عيد فطر خبر داد.
شهرستان کيار آماده پذيرايي از مسافران و گردشگران است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدارقدمعلي مرداني در ابتداي جلسه ستاد تسهيلات سفر گفت: شهرستان كيار يكي از مناطق بكر در حوزه گردشگري محسوب مي‌شود و وجود آبشارها جنگل، رودخانه، چشمه ها و اماكن باستاني متعدد، اين شهرستان را به يكي از مناطق ويژه گردشگري در استان تبديل كرده است كه روز به روز با آگاهي مردم بر تعداد گردشگران افزوده مي شود.

وي افزود: تعطيلات سه روزه عيد فطر فرصت مناسبي براي گردشگران و مسافران هم وطن است كه از اين مواهب الهي بهره مند شوند و لازم است تسهيلات و تمهيدات لازم براي بهره برداري مردم از امکانات موجود فراهم شودو وظيفه اصلي ستاد تسهيلات سفر شهرستان، فراهم آوردن امكانات و خدمات براي مسافران است.

وي از اعضاي ستاد خواست در زمينه نظارت و بازرسي دقيق بر قيمت ها،كيفيت و كميت مواد غذايي در اين سه روز نهايت تلاش خود را داشته باشند.

فرماندار شهرستان کيار در خصوص نظافت محل هاي اسكان مسافران هم به دستگاههاي ذي‌ربط هشدار داد.

رئيس ستاد تسهيلات سفر شهرستان کيار ابراز اميدواري كرد با توجه به آمادگي دستگاههاي خدمات رسان ،شهرستان آمادگي لازم براي استقبال از مسافران را داشته باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۸:۱۵

20 Jan 2020