۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۳۷۳۳۸

اجتماع بزرگ بسيجيان در کوهرنگ برگزار شد + تصاوير

همزمان با پنجم آذر، روز تشکيل بسيج مستضعفين، بسيجيان کوهرنگ در سه شهر تجمع برگزار کردند.
اجتماع بزرگ بسيجيان در کوهرنگ برگزار شد + تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، تجمع بزرگ بسيجيان امروز همزمان با پنجم آذر، سي و هشتمين سالگرد گراميداشت تشکيل بسيج مستضعفين با حضور جمع کثيري از تجمع بزرگ بسيجيان کوهرنگ در سالگرد تشکيل بسيج مستضعفين بسيجيان قشرهاي مختلف در 3 شهر چلگرد، صمصامي و بازفت برگزار شد.

در تجمعي که در مصلاي محمد رسول الله چلگرد برگزار شد، مديرکل صدا و سيما با بيان اينکه بسيج به عنوان شجره طيبه با تفکر امام راحل بنيانگذاري شد گفت: اين درخت بارور با رهنمودهاي حکيمانه مقام معظم رهبري ادامه يافت و به سمتي حرکت مي‌کند که زمينه ظهور امام زمان (عج) را به فضل الهي فراهم کند و اين افتخار بزرگي است که نصيب اين جامعه و نظام شده است.

مهرداد عظيمي دشمني بين حق و باطل را پايان‌ناپذير دانست و بر جهاد کبير و خدمت‌رساني و کمک به خلق الهي در جاي‌جاي دنيا چون سوريه، عراق و لبنان که گرفتار جنگ با ظالم هستند تأکيد کرد و افزود: امروز اگر مردم به صحنه نمي‌آمدند و سازماندهي بسيج در سوريه و عراق نبود قطعا شاهد ريشه‌کن شدن داعش، اين غده سرطاني از قلب جامعه بشري نبوديم.

وي با اشاره به هشياري و بيداري بسيجيان گفت: بسيجي بايد اهل بصيرت، استقامت و ايستادگي باشد و دشمن را خوب بشناسد و حرکات او را رصد کند.




























انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۸:۲۶

29 Dec 2019