۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۱۹۳۳۸
با اجرای طرح مشارکت مردمی مدارس/

پر شدن صندلی های خالی مدارس غیر دولتی با حضور دانش آموزان دولتی

مدیر کل آموزش و پرورش چهار محال و بختیاری گفت: با اجرای طرح مشارکت مردمی مدارس صندلی های خالی مدارس غیر دولتی با حضور دانش آموزان مدارس دولتی پر می شود.
پر شدن صندلی های خالی مدارس غیر دولتی با حضور دانش آموزان دولتی
علیرضا کریمیان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره بر اینکه واگذاری مدارس به بخش خصوصی یکی از سیاست ها پنج گانه وزارت آموزش و پرورش است، بیان داشت: اجرای این طرح موجب تقویت مدارس و گسترش و توسعه مدارس غیر دولتی است.

کریمیان هدف از واگذاری مدارس به بخش خصوصی توسعه مشارکتی با بخش خصوصی، پر شدن صندلی های خالی مدارس غیر دولتی از مدارس دولتی،کم شدن تراکم دانش آموزی در کلاس های مدارس دولتی، آزاد شدن معلمین و استفاده معلمین در موقعیت ها و مدارس دیگر، ساماندهی مطلوب نیروی انسانی و غیره عنوان کرد.

وی با بیان اینکه قیمت تمام شده خدمات آموزشی و پرورشی در مناطق صعب العبور و محروم این استان بسیار بالا است، بیان داشت: با واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی در چار چوب قوانین و مقررات آموزشی و پرورشی، کیفیت آموزش در این مناطق افزایش می یابد.

کریمیان با اشاره بر اینکه طرح مشارکت های مردمی، طرح بزرگی است باید نقاط قوت و ضعف این طرح باید شناسایی شود، بیان داشت: با بررسی مشکلات این طرح باید شرایط متناسب با این طرح تقویت شود.

انتهای پیام/۱۰۲۲ج/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۲:۳۵

8 Jan 2020