۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۱۶۳۶۸
نماینده مردم لردگان در مجلس:

حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس اراده نیروهای مقاومت را محکم‌تر می‎کند

حضور باشکوه ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز قدس بی‌شک در تزلزل رژیم اشغالگر و تحکیم اراده نیروهای مقاومت و مردم غزه تاثیرگذار است.
حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس اراده نیروهای مقاومت را محکم‌تر می‎کند
مجید جلیل، نماینده مردم شهرستان لردگان درمجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: این روزها رژیم صهیونیستی در غزه فاجعه به بار می‌آورد و مدعیان حقوق بشر هم این وضعیت را به نظاره نشسته‌اند و در برابر آن سکوت اختیار کرده‌اند.

وی افزود: این در حالی است که مسلمانان جهان و منطقه باید بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حمایت و دفاع خود از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش بگذارند و از این طریق مانع اجرای سیاست‌های استکباری در جهان باشند.

جلیل با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‎شود، گفت: این حضور باشکوه بی‌شک در تزلزل رژیم اشغالگر و تحکیم اراده نیروهای مقاومت و مردم غزه تاثیرگذار است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی مقاومت در برابر ددمنشی‌های رژیم اشغالگر قدس نیازمند حمایت همه‌جانبه ملت‌های مسلمان از مردم غزه در روز جهانی قدس است، افزود: ضروری است تا همه دولت‌های اسلامی منطقه با یکدیگر متحد شوند و بدانند که سکوت آن‌ها به ضرر خودشان نیز است.

جلیل از مردم استان خواست تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کنند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۱:۰۲

27 Dec 2019