۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۳۱۴۸۸
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان خبر داد

برگزاري رزمايش الی بیت المقدس در شهرستان فارسان

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: بر اساس هماهنگي هاي به عمل آمده، رزمايش الی بیت المقدس با شعار عاشقان حسینی در شهرستان فارسان برگزار مي شود.
برگزاري رزمايش الی بیت المقدس در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ موسي انصاري در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغاراظهار کرد: به منظور افزايش توان دفاعي نيروهاي بسيجي و حفظ انسجام نيروها و بالا بردن توان و ميزان آمادگي بسيجيان، رزمايش الی بیت المقدس با شعار عاشقان حسيني در منطقه چشمه قلعه شهر فارسان به مدت دو شبانه روز در تاريخ هاي 13 و 14 آبان ماه برگزار مي گردد.

انصاري در ادامه افزود: در اين رزمايش که هرساله برگزار مي شود، بيشتر مسائل رزمي و تاکتيکي و فرهنگي مدنظر قرار مي گيرد و نيروهاي بسيجي در راستاي فرامين مقام معظم رهبري (مدظله العالي) حضوري فعال خواهند داشت در همين راستا سپاه شهرستان آمادگي کامل به منظور برگزاري اين رزمايش رزمي فرهنگي را دارد و براساس نشست هاي برگزار شده، ادارت و نهادهاي شهرستان جهت اجراي اين رزمايش همکاري لازم را خواهند داشت.

وي خاطر نشان کرد: در اين رزمايش بسيجيان و گردان هاي شرکت کننده، با انجام تمرينات تاکتيکي براي دفاع از کوي و برزن و نقاط حساس شهري و برون شهري، براي مقابله با تهديدات منطقه اي و فرامنطقه اي نيز آماده مي شوند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۷:۲۵

29 Dec 2019