۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۰۴۸۸

روند توزیع لاستیک مورد نیاز کامیون‌داران صعودی است

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجن گفت: توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان در این شهرستان با توجه به رسیدن محموله های لاستیک به استان ،روند صعودی دارد.
روند توزیع لاستیک مورد نیاز کامیون‌داران صعودی است
اسماعیل داور پناه رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجندر گفت وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد:با عادی شدن روند فعالیت کامیون داران و حمل بار شهرستان ، پیگیری خواست های به حق آنان نیز تداوم داشته و تا محقق شدن آنها ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه لاستیک مهم‌ترین مشکل کامیون‌داران در چند وقت اخیر بوده افزود: طی چند روز گذشته لاستیک‌های مورد نیاز رانندگان بر اساس اولویت بندی توزیع و این روند با رسیدن محمول های لاستیک به استان تا رفع کامل نیاز کامیونداران استمرار خواهد داشت.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجن بیان داشت: در نشست با فرماندار دیگر خواست رانندگان و شرکت های حمل کالا بررسی و مقرر شد سالن اعلام بار شهرستان با نظارت جدی تر مجددا به فعالیت خود ادامه دهد.

وی همکاری رانندگان در نقش بر آب کردن نقشه شوم دشمنان نظام و ضربه به اقتصاد کشور را ستود و خاطر نشان کرد:رانندگان بخش ارزشی از بدنه نظام هستند که در برگ برگ تاریخ این انقلاب نشانه هایی زرین از ایشان به چشم می خورد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۵:۰۷

29 Dec 2019