۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۱۵۴۶۸
شهردار شهرکرد مطرح کرد

عمران شهری اولویت کاری شهرداری شهرکرد

شهردار شهرکرد از اجرای 20 طرح عمرانی در این شهر خبر داد و گفت: در سال جدید عمران شهری در اولویت کاری شهرداری قرار گرفته است.
عمران شهری اولویت کاری شهرداری شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، نورالله غلامیان شهردار شهرکرد امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر اظهار کرد: هم اکنون ۲۰ طرح عمرانی شهری از سوی این نهاد در سال جاری اجرا می‎شود.

وی افزود: برهمین اساس امروز با حضور استاندار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان ذی‏ ربط از 13 پروژه بازدید به عمل می‎آید تا مسئولان از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه‌ها قرار گیرند.

غلامیان تصریح کرد: بازگشایی ادامه بلوار کاشانی به میدان معلم، اصلاح مسیر جاده دانشگاه آزاد اسلامی در رحمتیه، تکمیل ادامه مسیل های ۱۵ خرداد، اشکفتک، خیابان ابوعلی سینا و میدان امامزادگان دوخاتون از مهم ترین پروژه ها بیان کرد.

شهردار شهرکرد افزود: تکمیل ساختمان شهرداری و ایستگاه آتش نشانی منظریه، محوطه سازی آرامستان جدید شهرکرد، تکمیل معابر برم پنه، برج‌ها دوقلو از دیگر طرح هایی است که امروز از آن‌ها بازدید می‎شود.

غلامیان، هدف از اجرای پروژه های عمرانی در زمینه های متعدد علاوه بر آبادانی و انتفاع شهر، مهیا کردن زمینه رفاه شهروندی و ارائه خدمت ماندگار به مردم دانست.

وی با بیان اینکه در سال جدید عمران شهری در اولویت کاری شهرداری قرار گرفته است، گفت: در صورتی که مبنای برنامه ریزی برای اجرای طرح ها و پروژه های شهری اقدامات کارشناسی شده باشد، شهر در مسیر عمران و آبادانی پیشرفتی مطلوب و قابل توجه خواهد داشت.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آقا هرکاری می کنید کمی آینده نگری کنید.
طرح های شما نشود مثل خیابان های شهر که یک لاین ماشین هم به سختی از آن عبور می کند !

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۷:۱۴

29 Dec 2019