۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۲۲۹۳۸
عضو هيئت علمي دانشگاه:

انحراف در افکار و انديشه هاي امام(ره) سياست جديد بدخواهان نظام جمهوري اسلامي است

مسلک قوي و پر نفوذ امام خميني يکي از عواملي بود که بر جهان تاثير گذارد و مستضعفان را به سمت خود جلب کند و پياده کردن اصول ايماني و اعتقادي ناب در جهان مساوي با تزلزل پايه هاي استعمار نوين و استکبار بوده است . به اين خاطر است که مستکبران غربي همچون آمريکا و انگليس و ديگر بدخواهان سعي در انحراف اصول بنيادين و عقايد راستين اين شخصيت جهاني دارند.
انحراف در افکار و انديشه هاي امام(ره) سياست جديد بدخواهان نظام جمهوري اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، دکتر سيرالله مرادي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در مراسم ارتحال امام خميني(ره)، گفت: امام خميني (ره) دشمن شناس واقعي بود و استکبار را به خوبي مي شناخت و از سياست هاي داخلي و خارجي استکبار به خوبي آگاه بود، بنا براين ملت ها را همواره بر دوري از آن ها بر حذر مي داشت و بر اين اساس است که دشمنان و بدخواهان نظام اسلامي به دنبال تحريف افکار و انديشه هاي اين مرد فرزانه هستند.

سيرالله مرادي با تبيين اينکه ايشان همواره دولت ها را بر مذاکره با آمريکا بر حذار مي داشتند،گفت: امام خميني(ره) هرگز مذاکره با آمريکا را به نفع نظام و ملت ما نمي دانست و هيچ وقت اجازه نداد که مذاکره اي با آمريکا شکل بگيرد.

مرادي افزود: امام خميني (ره) به عنوان پايه گذار يک حرکت انقلابي و اسلامي، نظامي را بنيانگذاري کردند که بر اصول راستيني استوار بود. از همين رو مردم ايشان را راستگو، صادق و فداکار يافتند و اصول ايشان را با دل و جان پذيرفتند اين در حالي است که اصول و خطوط ايشان هميشه و در همه اعصار در صحنه ملي و بين المللي هويدا و مورد تصديق همگان است.

کارشناس مسائل سياسي ادامه داد: مسلک قوي و پر نفوذ امام خميني يکي از عواملي بود که بر جهان تاثير گذارد و مستضعفان را به سمت خود جلب کند و پياده کردن اصول ايماني و اعتقادي ناب در جهان مساوي با تزلزل پايه هاي استعمار نوين و استکبار بوده است . به اين خاطر است که مستکبران غربي همچون آمريکا و انگليس و ديگر بدخواهان سعي در انحراف اصول بنيادين و عقايد راستين اين شخصيت جهاني دارند.

مرادي با بيان اينکه آينده نگري امام منوط به زمان و مکان حال و عصر حاضر ايشان نبود، اظهار داشت:امام خميني(قدس) روح خداوند در کالبد زمان و مکان در همه اعصار بود ، وي راه، آينده و دشمن را بدرستي ديد و شناخت و از همين رو برنامه هاي بزرگي براي آينده کشور در قبال دشمنان و بدخواهان داشت.

عضو هيئت علمي دانشگاه تصريح کرد: با نگاهي بر وصيت نامه اين مرد نيک مي توان به همه ابعادي وجودي و شخصيت حقيقي ايشان پي برد چرا که در فرازي از اين وصيت نامه مي بينيم فرموده اند: آمريکا و ايادي غرب و شرق در صدد ترحم بر کشور ها نيستند، آنها دايما به دنبال منافع خود هستند.

وي در پايان با اشاره به اينکه اين حقيقت هميشه زنده، امانتي را در قالب يک نظام اسلامي به ما سپرده است خاطرنشان کرد: نسل حاضر بايستي با شناخت ظرفيت هاي وجودي، عقيدتي، ايماني و سياسي امام، با بصيرت کامل به اصول مندرج در وصيت نامه سياسي الهي ايشان تکيه کنند و در جهت پياده کردن اصول و حفظ چارچوب هاي نظام کوشا باشند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۶:۵۰

29 Dec 2019