۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۲۹۹۶۸
کارلوس کی‌روش:

رقیب بزرگ ما کره جنوبی است/ ایتالیا تنها گزینه تیم ملی بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه برگزاری کمپ در ایتالیا تنها گزینه تیم ملی بوده است، با اشاره به حریفان ایران در راه رسیدن به جام جهانی، گفت: کره جنوبی رقیب بزرگ ما محسوب می‌شود.
رقیب بزرگ ما کره جنوبی است/ ایتالیا تنها گزینه تیم ملی بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ کارلوس کی‌روش درباره برپایی اردوی تیم ملی در منطقه کاورچیانو ایتالیا اظهار کرد: این کمپ تنها گزینه ای بود که برای تیم ملی ایران مهیا بود. وقتی این فرصت برایمان ایجاد شد تا در مرکز تمرینی تیم ملی ایتالیا حضور داشته باشیم، واقعا جای خرسندی داشت. مطمئنا برپایی اردو در این مکان برای ما گزینه خوبی به حساب می آمد چرا که این مرکز هم تاریخ بزرگی دارد و هم این که بازیکنان بزرگی در گذشته در اینجا حضور داشته اند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برپایی این اردو کمی دیر نیست، گفت: نمی خواهم راجع به این مساله صحبت کنم و بعد از بازیهای رسمی تیم ملی درباره این مسائل صحبت خواهم کرد. اکنون می خواهم تمرکزم را بر روی آماده سازی بازیکنانم بگذارم. در گذشته فرصت را برای داشتن اردوهای آماده سازی خوب از دست دادیم و اکنون فقط می خواهم از فرصت به وجود آمده به نحو احسن برای آماده سازی بازیکنانم استفاده کنم.

کی روش در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم در حال حاضر چگونه است، گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. اکنون ۲۴ بازیکن در اردو حضور دارند و ما منتظر اضافه شدن اشکان دژاگه هستیم. همانطور که می دانید در این اردو بازیکنان ایرانی حاضر در اروپا را در اختیار نداریم اما در نگاه کلی شرایط خوب است.

سرمربی تیم ملی ایران در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار صداوسیما در رم درباره حریف اصلی ایران در رقابتهای انتخابی جام جهانی اظهار کرد: مطمئنا گروه سختی داریم. در بالاترین سطح، رقیب بزرگ ما کره جنوبی است و دیگر تیمها نظیر چین، ازبکستان، سوریه، قطر به همراه ایران این شانس را دارند که به جام جهانی صعود کنند. همه تیمها نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند و تنها چیزی که تیمها را از هم متمایز می کند آماده سازی است که بتوانیم برای تیم‌ها مهیا کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیا/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۶:۳۸

29 Dec 2019