۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۳۰۹۴۸
نماينده مردم شهرستان هاي فارسان، اردل، کوهرنگ و کيار در مجلس هشتم:

قراردادهاي نفتي جديد، يعني فروش کشور با ارزانترين قيمت

نماينده مردم شهرستان هاي فارسان، اردل، کوهرنگ و کيار در مجلس هشتم گفت: دولت مردان فراورده هاي نفتي را به شکل خام مي فروشند بعد مبلغي معادل آن دريافت مي کنند و اين ارتباط و تناسبي با اقتصاد مقاومتي ندارد.
قراردادهاي نفتي جديد، يعني فروش کشور با ارزانترين قيمت
به گزارش جهانبین نیوز ؛ نورالله حيدري نماينده مردم شهرستان هاي فارسان, اردل ، کوهرنگ و کيار در مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر با اشاره به اينکه آنچه امروز کاملا" مشخص و واضح است شتابزدگي دولتمردان است گفت: عملکرد دولت آقاي روحاني در مدت چهار سالي که ارائه داده به نوعي منافع ملي را مورد تهديد قرار داده است.

وي با بيان اينکه اين عملکرد ممکن است عارضه هايي را براي دولت هاي مختلف به همراه داشته باشد اظهار کرد: دولت ها عملکردهاي محسوس تر و کوتاه تري را براي راي دوباره ديده اند.

حيدري تصريح کرد: بعضي از قراردادها به صلاح اين کشور نيست اينکه مي گويند فلان قرارداد محرمانه است هيچ استدلالي در آن وجود ندارد اين کشور اگر گوش محرم دارد گوش نا محرم هم زياد دارد پس بايد مراقب بود.

وي بيان داشت: محرمانه ماندن بعضي موارد سلسله مراتب خاص خودش را دارد.

حيدري با اشاره به اينکه رويکرد دولت با رويکرد اقتصاد مقاومتي در تضاد است بيان داشت: فراورده هاي نفتي را به شکل خام ميفروشند بعد مبلغي معادل آن دريافت مي کنند و اين ارتباط و تناسبي با اقتصاد مقاومتي ندارد.

وي با بيان اينکه , بستن قراردادهاي نفتي ضرري است که آيندگان و دولت هاي بعدي نيز بايد آن را متحمل شونداذعان داشت: نبايد براي دولت هاي بعدي نيز اين فرصت داده شود که قراردادهاي اشتباه تکرار شود.

حيدري ياد آور شد: دولت مردان براي منافع دولتي رو به سوي چنين قراردادهايي مي کنند و منتقدين دولت نيز دشمن نيستند و دلشان به حال سرمايه هاي بي بديل مي سوزد.

وي با تاکيد بر اينکه اشکال و خطرات اينچنين قراردادها بايد ديد شود تاکيد کرد: ما نبايد بگذاريم منافع و ثروت هاي کشورمان به ارزاني فروخته شود.

حيدري با اشاره به اينکه دولت مردان بايد مواظب باشند و نبايد فکر کنند که اين حرکت بدون مسئله خواهد بود اذعان داشت: افرادي پشت پرده هستند که مي خواهند اين چنين قراردادها بسته شود که دولت مردان بايد مواظب اين افراد نيز باشند.

وي با تاکيد بر اينکه بستن قراردادهاي نفتي براي کشور خسارت آور است تصريح کرد: دولت مردان بايد به فرمايشات رهبري خوب گوش دهند و به جريانات خارجه نيز هيچ اعتمادي نکنند و بکوشند آسيبي به کشور نزنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۴:۰۸

8 Feb 2020