۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۳۲۹۲۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ضرورت وجود نیروی متعهد و تولید محتوا در رسانه ملی/صدا و سیما در کشور نیازمند یک انقلاب درونی است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: وجود نیروی انسانی کارآمد و متعهد و تولید محتوا در رسانه ملی ضروری است و برای رسیدن به این دو ضرورت نیاز به آموزش‌ها و ایجاد مراکز دانشگاهی داریم تا به خروجی نیروی انسانی مؤمن و متعهد برسیم.
ضرورت وجود نیروی متعهد و تولید محتوا در رسانه ملی/صدا و سیما در کشور نیازمند یک انقلاب درونی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوزدهم تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها در چهارمحال و بختیاری، دهه جر را فرصتی مغتنم برای بازنگری‌ها و بررسی‌ها دانست و اظهار کرد: عملکرد صدا و سیمای دولت اسلامی را همه باید به عیناً ببینند.

وی با بیان اینکه نیازمند یک انقلاب درونی در صدا و سیما هستیم تصریح کرد: چرا تا به حال برای شکل‌دهی درونی کاری صورت نگرفته است، به نظر می‌رسد تاکنون شجاعت لازم برای ورود کارساز و مؤثر در این عرصه وجود نداشته است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: وجود نیروی انسانی کارآمد و متعهد و تولید محتوا در رسانه ملی ضروری است و برای رسیدن به این دو ضرورت نیاز به آموزش‌ها و ایجاد مراکز دانشگاهی داریم تا به خروجی نیروی انسانی مؤمن و متعهد برسیم.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه امروز با الگوی کارآمدی در سازمان صدا و سیما مواجه هستیم افزود: نمونه آن رادیو معارف است که محتوای اسلام ناب را به‌دور از لحویات ارائه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در چهامحال و بختیاری تاکید کرد: تاکنون برای دسترسی به جاذبه‌های اسلامی رویکرد مناسبی نداشتیم، معارف اسلامی اگر زلال و همراه با هنر و ذوق ارائه شوند حتی برای کفار نیز پرجاذبه هستند.

حجت الاسلام نکونام به لزوم استفاده از ظرفیت‌های استان‌هایی که استعدادهای زیادی در آن‌ها وجود دارد اشاره و خاطرنشان کرد: همه تلاش سازمان صدا و سیما باید برای حفظ ارکان اسلامی باشد و از وظایف رسانه ملی تقویت ایمان جامعه است که با برنامه‌های کذایی انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۶:۰۸

29 Dec 2019