۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷
کد مطلب : ۴۰۹۳۸
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دولت رویکرد مذاکره و سرمایه گذاری خارجی ها را کنار بگذارد/ با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی شاهد پیشرفت در کشور میشویم

معاونت فرهنگی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: اگر روزی دولت رویکرد مذاکره و سرمایه‌گذاری خارجی‌ها را کنار بگذارد و به توانمندی‌های درونی خود روی آورد و اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کند، به طور قطع شاهد چنان جهش و پیشرفتی در کشور خواهیم بود که طی این ۴۰ سال‌های انقلاب هرگز مشاهده نکرده‌ایم.
دولت رویکرد مذاکره و سرمایه گذاری خارجی ها را کنار بگذارد/ با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی شاهد پیشرفت در کشور میشویم
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردارمحمد رضا نقدی معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز گذشته در همایش تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت ایران با انقلاب اسلامی، حماسه ای بزرگ را خلق کرد، انقلابی که برخلاف تمام انقلاب های دیگر جهان که نتوانستند چهل سالگی خود را ببینند، ضمن حفط اصول و ارزش‌های خود به چهل سالگی رسیده و ذره ای از آرمان‌های خود عقب نشینی نکرده است.

نقدی خاطرنشان کرد: انقلاب‌های بزرگ جهان مانند انقلاب فرانسه، انقلاب شوروی، انقلاب چین، انقلاب مصر و... هیچکدام بیش از چند سال دوام نیاوردند و در نهایت یا از مسیر خود منحرف شده یا سرکوب شدند.

نقدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با عظمت و افتخار به چهل سالگی خود رسید، تصریح کرد: پیروزی و پیشرفت چه ار لحاظ معنوی و چه از لحاظ مادی دستاوردهای بزرگ و خیره کننده‌ای را به ارمغان آورده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ، ایران را تبدیل به کشوری مستقل در جهان کرد. در حالیکه ارتش شاه آن زمان گوش به فرمان آمریکا بود و حتی در جنگ ویتنام برای حمایت از آمریکایی‌ها حضور داشت.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم کشور باید با افتخار از چهل سالگی انقلاب یاد کنند، چراکه طی این ۴۰ سال اقدام‌های ارزنده‌ای انجام و تحولات چشمگیری نیز ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر شخصی تنها ۱۰ درصد اختیارات رهبر انقلاب را در منطقه‌ای دیگر از دنیا داشت، و اگر چیزی بر مبنای اراده آن فرد اجرا نمی‌شد، دنیا را نابود می‌کرد لذا این عظمت و قدرت ولی فقیه است که به رأی مردم پایبند بوده و از آن صیانت می‌کند.

رهبر معظم انقلاب از مردم سالاری حمایت همه جانبه می‌کند و ملتزم به رأی و نظر مردم در امور مختلف است که چنین موضوعی عظمت ولایت فقیه را نشان می‌دهد.

انقلاب اسلامی به هیچ کشوری وابسته نیست

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: برخی دوست ندارند واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود و می گویند دنیا پیشرفت کرده است به طبع ایران نیز پیشرفت کرده است اما زمانی که پیشرفت‌ها مقایسه می شود در می یابیم که این حرف غلطی است زیرا در مسابقه ای که دنیا در این چهل سال برای پیشرفت داشته است، جمهوری اسلامی، جایگاه ایران را در بین سایر کشورها ارتقاء داده است، به طور مثال در بحث ارتقای سلامت ۷۹ کشور و در عرصه علم نیز ۳۸ کشور را پشت سر گذاشته و از جایگاه ۵۳ به رتبه ۱۵ رسیده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: امروزه ابر قدرت شرق و غرب فروپاشیده است و آمریکا قدرت اجرای تصمیات خود را در کشورهای دیگر ندارد چراکه اراده انقلاب اسلامی بر این ابر قدرت غلبه کرده است.

سردار نقدی با اشاره به عدم وابستگی انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر ،تصریح کرد: در خاطرات فرح پهلوی آمده است که شاه حتی اجازه انتخاب وزرای خود را هم نداشته و گاهی حتی کارمند سفارت امریکا وزیر شاه را تعیین می‌کرده و شاه عملا کاره‌ای نبود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با اشاره به فقر و محرومیت مردم ایران به رغم ثروت کثیر این کشور در زمان پهلوی افزود: در این دوران همه چیز این کشور در دست بیگانگان بود اما نتیجه‌ای جز فقر و تنگدستی برای مردم نداشت این در حالی بود که آن زمان جمعیت کشور نصف جمعیت کنونی و فروش نفت چندین برابر فروش کنونی آن بوده است.

وی بیان داشت: بیش از ۷۰ درصد مردم ایران در روستاها زندگی می‌کردند، بدون اینگه وسیله گرمایشی، جاده‌، ماشین و یا حتی مدرسه‌ای داشته باشند و تنها روشنایی آن‌ها خورشید و ماه بوده‌ است.

سردار نقدی در ادامه گفت: آن زمان آزادی در کشور نبود و حتی کسی در کوچکترین مسائل جرات نقد را نداشته اما در حال حاضر دانش آموز دبیرستانی خیلی آزادنه از صدر تا ذیل حکومت را مورد انتقاد قرار می‌دهد بدون آنکه ذره‌ای نگرانی در چهره او دیده شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در زمان طاغوت تمام امکانات و ثروت و نیرو در اختیار شاه بود، در جنگ تحمیلی نیز دشمن با پشتوانه و امکانات پیشرفته جنگی مبارزه می‌کرد، در مقابله با گروهک‌های تروریستی بعد انقلاب دست انقلابیون خالی بود اما با اتکای به خداوند، اعتماد به نفس، خودباوری و شهادت‌طلبی پیروز نهایی تمام، انقلاب اسلامی بود.

سردارنقدی خاطرنشان کرد: امروز سلطنت‌طلب‌ها می‌گویند ما ایرانی هستیم عرب نمی‌پرستیم اما خودشان پیرو یزید ابن معاویه و کثیفترین شاهان تاریخ هستند، اما ما بهترین و کاملترین و اشرف‌ترین مخلوق خداوند را به عنوان مقتدا و الگو قرار دادیم.

سردار نقدی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، گفت: اگر روزی دولت رویکرد مذاکره و سرمایه‌گذاری خارجی‌ها را کنار بگذارد و به توانمندی‌های درونی خود روی آورد و اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کند، به طور قطع شاهد چنان جهش و پیشرفتی در کشور خواهیم بود که طی این ۴۰ سال‌های انقلاب هرگز مشاهده نکرده‌ایم.

وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر ایران در مسائل اقتصادی زمینه‌ پیشرفت مطلوبی دارد و لازمه‌های تحقق این امر استفاده مناسب از مواد اولیه، مواد معدنی، نیروی انسانی، علم و فناوری، نقدینگی و بهره‌گیری از این امکانات است که موجب مرتفع شدن این مشکلات خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۶:۳۳

27 Dec 2019