۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۳۲۵۶۸
امام جمعه لردگان؛

بدجابي ترويج بي ديني است/ تلاش و حركت علمى در كشور به وهيچ وجه نبايد كُند يا متوقف شود

امام جمعه لردگان گفت: زن، نقش بزرگى در اجتماع دارد، از دامن زن، مرد به معراج مى رود. دامن زن، محل تربيت بزرگ زنان و بزرگ مردان است.
بدجابي ترويج بي ديني است/ تلاش و حركت علمى در كشور به وهيچ وجه نبايد كُند يا متوقف شود
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در نماز جمعه اين هفته با اشاره به سالروز كشف حجاب رضاخانى گفت: زن، نقش بزرگى در اجتماع دارد. زن، پرورش دهنده زنان و مردان ارجمند است. از دامن زن، مرد به معراج مى رود. دامن زن، محل تربيت بزرگ زنان و بزرگ مردان است.

وي به فرارسيدن 19دى ماه اشاره داشت و افزود:  در چنين روزى بود كه مردم قم، اولين حركت بزرگ مردمى بر ضد دستگاه فاسد و وابسته و ضد دين را به راه انداختند و براى دفاع از امام بزرگوار(ره)، در مقابل وابستگان به استكبار، سينه خود را سپر ساختند و جمعى از بهترين جوانان آنان در راه خدا شهيد شدند و اين سرآغازى بود براى حركت عظيم ملت ايران.

انصاري در بخش ديگر سخنان خود به ديدار مقام معم رهبري با نخبگان و جوانان کشور اشاره داشت:  توصيه هاى رهبر معظم انقلاب در مجامع جوان و دانشجويى و به خصوص به نخبگان هميشه اين است كه شكرگزار نعمت نخبگى بوده و اين ظرفيت و استعدادها را در همان جهتى كه خداى متعال خواسته است به كار بگيرند.

وي افزود: اين توصيه اى است كه رهبر معظم انقلاب اسلامى بارها و بارها بر آن تأكيد كرده اند. مسؤولان اجرايى كشور يكى از مخاطبان اصلى اين توصيه بوده و هستند اما اين توصيه فقط خطاب به آن ها نيست. مجامع علمى و دانشگاهى كشور نيز در اين باره وظيفه دارند، عالمان و محققان نيز به صورت تك تك و گروهى مخاطب اين كلام هستند. همگان در جايگاهى كه دارند موظف به كمك به انجام اين وظيفه عمومى و اين حركت مبارك هستند.

خطيب نماز جمعه لردگان بيان داشت: معظم له، نسل جوان كنونى را بسيار تواناتر، آگاه تر و هوشمندتر از نسل اول انقلاب دانست. رهبرى انقلاب هميشه با نگاهى همه جانبه نگر نگاهى مثبت به نسل جوان دارند. ايشان مشكلات و صدمات و ضعفهاى اين نسل را مى دانند و اين ارزيابى مثبت از سر ناآگاهى و يا خوش بينى خيالبافانه نيست.

وي در خصوص خدمت رساني مسئولين بااشاره به بيانات امام خامنه اى گفت:  امروز در كشور، رقابت مشروع و مقبول از نظر مردم و ما، فقط رقابت براى خدمت كردن به مردم است.
انتهاي پيام/630 ل

 
مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۳:۵۷

29 Dec 2019