۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۳۱۵۷۸
مدير اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کيار:

تامين 15 درصد نياز لنت ترمز کشور در واحد توليد لنت شهرک صنعتي تشنيز

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کيار از احياء واحد توليد لنت ترمز در شهرک صنعتي تشنيز خبر داد و گفت: اين واحد توليدي مي تواند ۱۵درصد نياز کشور به لنت ترمز را تامين و مانع از خروج ارز از کشور شود.
تامين 15 درصد نياز لنت ترمز کشور در واحد توليد لنت شهرک صنعتي تشنيز
گزارش جهانبین نیوز مهندس رنجبر مدير اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کيار در گفتگو با خبرنگار کيار بيدار گفت: با اعتباري بالغ بر ۵۰ ميليارد ريال فعاليت واحد توليد لنت شهرک صنعتي شهدا تشنيز که نزديک به دوسال متوقف شده بود از سر گرفته شد.

وي افزود: اين واحد صنعتي که نخستين و تنها واحد توليد لنت در غرب کشور، سالانه ۳۶ هزار لنت ديسکي هوشمند براي خودروهاي سنگين و ۴۸۰ هزار لنت ترمز خودروهاي سبک همچون سمند، پژو و پرايد توليد مي کند.

رنجبر در ادامه گفت: اين واحد توليدي مي تواند ۱۵درصد نياز کشور به لنت ترمز را تامين و مانع از خروج ارز از کشور شود.

رئيس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان کيار ضمن تقدير از مسئولان و سرمايه
گذاران اين واحد توليدي گفت: کيفيت محصولات توليدي اين کارخانه توانسته است تاييد کشورهاي اروپايي را هم جلب کند به طوري که در حال حاضر تجار آلماني از سمت توليدات کشور ترکيه به سمت خريد محصولات اين واحد توليدي جلب شده اند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار اين واحد توليدي در شهرک صنعتي تشنيز با فاصله ۳۰کيلومتري از شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري در کنار جاده مواصلاتي شهرکرد، شلمزار قرار دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۳:۲۰

29 Dec 2019