۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۱۷۸۰۸

مشق شب دانش‌آموزان غزه/ ترکش های مقاومت بر پیکر مدارس غزه

سال تحصیلی کودکان غزه در هفته گذشته آغاز شد؛ اما تفاوت امسال با سالهای گذشته در این است که آنها باید در مدارسی درس بخوانند که بر در و دیوار آنها زخم هایی است که رژیم غاصب صهیونیستی بر جای گذاشته است.
مشق شب دانش‌آموزان غزه/ ترکش های مقاومت بر پیکر مدارس غزه
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از راه دانا، حدود یک ماه از پایان حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد؛ نبردی که تنها می توان به آن نام یک نسل کشی گسترده را گذاشت.

در این نبرد ۵۱ روزه بیش از ۲۰۰۰ نفر کشته و حدود ۱۱ هزار زخمی , بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ منزل تخریب شده در غزه به جا گذاشته شد.

همه کشورهای جهان در طی این ۵۱ روز حمایت‌های گسترده خود را به صورت تظاهرات و حتی ارسال کمک‌های غذایی از مردم مظلوم غزه نشان دادند؛ این درحالی بود که دولت های غربی و عربی هرگز به حمایت از مردم غزه برنخاستند و یا صدایی در حمایت از این مردم مظلوم از آن‌ها شنیده نشد.

راز ایستادگی و مقاومت شجاعانه مردم و مقاومت غزه را باید در ایمان و اعتقاد راسخ آنها به خداوند و وعده‌های الهی دانست که باعث شده است آنها با وجود تجاوزات ۵۱روزه صهیونیست‌ها کنار محاصره ظالمانه و بی‌رحمانه نوار غزه، با جسارت و شجاعت، در پاسخ به هرگونه حمله صهیونیست‌ها، شهرک‌های صهیونیست نشین را آماج موشک‌های خود قرار دهند.

این جنگ ۵۱روزه باعث شد تا تمام شهرک‌های اطراف غزه فرار را بر قرار ترجیح بدهند و گنبد آهنین رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل موشک هایی که از سوی غزه شلیک می‌شد نه تنها دوامی نداشت، بلکه رعب صهیونیست‌ها را بیشتر کرد.

در حال حاضر زندگی عادی مردم مظلوم غزه جریان دارد و مقاومت آنها درس عبرتی برای همه جهانیان شد که در شرایط سخت و حساس با ایستادگی و ایثار جان دادند اما خاک خود را واگذار نکردند.

در جریان این جنگ کودکان زیادی سرپرستان خود را از دست دادند و تعداد زیادی آواره شدند که پس از این جنگ نیازمند حمایت های بیشتری هستند.

کودکانی که شاید دیگر مدرسه ای برای تحصیل نداشته باشند و یا خانه ای که بتوانند در آن استراحت کنند.

سال تحصیلی کودکان غزه در هفته گذشته آغاز شد؛ اما تفاوت امسال با سالهای گذشته در این است که آنها باید در مدارسی درس بخوانند که بر در و دیوار آنها زخم هایی است که رژیم غاصب صهیونیستی بر جای گذاشته است.

کودکانی که باید بنویسند پدرانمان رفتند تا ما بمانیم؛ پدرانمان جان دادند تا ما زندگی کنیم.

بیشترین آسیب این جنگ متوجه کودکان مظلوم و بی دفاع بود؛ همانطور که آمارها نشان می‌داد بیش از ۷۰۰ کودک و زن قربانی این جنایت رژیم صهیونیستی شدند.

پیروزهای‌های مقاومت که به دست آورد شیرین است؛ اما زمانی این پیروزی ها شیرین تر می‌شود که رفاه نسبی نیز در کنار امنیت برای این نوار باریک در فلسطین فراهم شود.

همین نکته که شهرک های صهیونیستی زیادی تخلیه شدند و تلاش زیادی از سوی رژیم کودک کش اسرائیل صورت گرفت تا مقاومت آتش بس را با شروطی که مقاومت داشت بپذیرد نشان داد که صهیونیست ها به آخر خط موجودیت خود رسیده اند.

امروز افکار عمومی جهان علیه این رژیم کودک کش بوده و به اعترافات خود آنها، اگر بار دیگر درگیری میان مقاومت و اسرائیل رخ بدهد،‌ این اسرائیل است که نابود می‌شود.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۰:۱۵

29 Dec 2019