۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۲۰۱۳۸
عضو هیئت رئیسه مجلس مطرح کرد؛

تکذیب درگیری فیزیکی میان نمایندگان

علی‌رغم فضا سازی جریان ضدانقلاب مبنی بر درگیری فیزیکی نمایندگان مجلس با علی مطهری، شاهدان عینی و نمایندگان حاضر در جلسه می‌گویند که نمایندگان هیچ درگیری فیزیکی با مطهری نداشته‌اند و تنها مطهری یکی از نمایندگان را هُل داده است.
تکذیب درگیری فیزیکی میان نمایندگان
به گزارش جهانبین نیوز، علی‌رغم فضا سازی رسانه‌های وابسته به جریان ضدانقلاب مبنی بر بروز درگیری فیزیکی بین نمایندگان مجلس و علی مطهری، شاهدان عینی و نمایندگان حاضر در جلسه به خبرنگار تسنیم گفتند که هیچ درگیری فیزیکی بین نمایندگان صورت نگرفته است.



به هنگام نطق علی مطهری، فتح‌الله حسینی، نماینده مردم قصر شیرین به همراه برخی دیگر از نمایندگان با حضور در مقابل جایگاه سخنران از مطهری خواهش کردند که برای حفظ آرامش مجلس نطق خود را ادامه ندهد که مطهری نیز که ابتدا در خواست این نمایندگان را نپذیرفته بود و حتی نماینده قصر شیرین را نیز هُل داد. البته در ادامه وی نیز متقاعد شد که نطق خود را ادامه ندهد.



یک عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، گفت: عجیب است که برخی به صراحت با برجسته سازی و تحریف، یک درگیری کوچک لفظی را در به درگیری فیزیکی تبدیل و توصیف می‌کنند که این اقدام خلاف اخلاق است چرا که حتی در جریان تنفس مجلس نیز درگیری فیزیکی بین نمایندگان و آقای مطهری رخ نداد.



وی گفت: البته آقای مطهری وقتی آقای حسینی خواهش کرد که نطقش را ادامه ندهد، با ضربه کوچکی ایشان را هُل داد که از موضوع نمی‌توان به عنوان درگیری فیزیکی یاد کرد.

منبع: جام

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۱:۰۱

28 Dec 2019