۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۳۵۱۷۸
نماينده ولي‌فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ:

آتش به اختيار يعني اينکه دشمن را بشناسيم و با آن مقابله کنيم

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: مسئولين و دولتمردان و نهادهاي انقلابي اسلامي هر کدام يک وظايف مشخصي دارند که با انجام آن وظايف و ايستادگي در مقابل دشمنان بايد وظيفه خود را نسبت به انقلاب و خون شهدا انجام دهند.
آتش به اختيار يعني اينکه دشمن را بشناسيم و با آن مقابله کنيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حضرت حجت الاسلام صادق نيکنام، نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ در ياداشتي نوشت:

حضرت آقا در جمع دانشجويان فرمودند، من به همه آن هسته هاي فکري و عملي، جهادي و فرهنگي سراسر کشور مرتبا مي گويم هر کدام کار کنيد مستقل و به قول ميدان جنگ، آتش به اختيار کار کنيد.

از اول انقلاب حضرت امام (ره) راجع به دشمن و شناخت دشمن و استکبارستيزي مرتبا اشاراتي داشتند و مردم و مسئولين را در اين مورد آگاه مي کردند و يکي از اصول مهم امام خميني (ره) استکبارستيزي ايشان بوده است.

بعد از حضرت امام (ره)، يکي از اصولي که دائما رهبر عزيز انقلاب تاکيد داشتند شناخت دشمن، شيوه ها، سمت و سوي کار دشمن است از طرف ديگر بعد از دفاع مقدس و جنگ سخت، دشمنان قسم خورده ما دست به يک جنگ تمام عيار نرم عليه مردم ما زدند و تلاش کردند در صحنه هاي اقتصادي، سياسي و فرهنگي ملت ايران را زمين گير کرده و از حرکت رو به رشد و سريع ملتمان به هر نحوي شده جلوگيري کنند.

اين جنگ تا امروز ادامه داشته و ادامه خواهد داشت چراکه قرآن نيز مي فرمايد، دشمن از دشمني با شما تا زماني که بر اصول و ارزش هاي خود پافشاري مي کنيد، دست بر نخواهد داشت.

در اين ميان مسئولين و دولتمردان و نهادهاي انقلاب اسلامي هر کدام يک وظیفه مشخص دارند که با انجام آن وظايف و ايستادگي در مقابل دشمنان دین خود را نسبت به انقلاب و خون شهدا ادا می کنند.

در اين ميان وظيفه آحاد مردم چيست؟ آيا تنها مسئولين و دولتمردان وظيفه دارند در ميدان جنگ آمده و اقدامي انجام دهند؟

يقينا بدون حمايت، همکاري و عمل به هنگام آحاد افراد جامعه چنين امکاني وجود ندارد، بنابراين اينکه حضرت آقا فرمودند، آتش به اختيار يعني هرکس در هر موقعيت شغلي و اجتماعي که قرار دارد بايد در اين جنگ، نقش خود را ايفا کند و نبايد منتظر ديگران بنشيند.

آتش به اختيار، هرج و مرج و بي برنامگي نيست براي آنکه مردم دشمن را مي شناسند و راه هاي مقابله با تهديدات دشمن را به خوبي مي فهمند، بنابراين تنها اقدامي که باقي مانده است عمل است آن هم يک عمل انقلابي، با شجاعت کامل و با اخلاص، مانند ميدان جنگي که فرمانده چندين ماه نيروها را آموزش داده، دشمن را معرفي کرده، راه هاي نفوذ دشمن را گفته و راه هاي سرکوب را نشان داده، حال شب عمليات فرارسيده نيروها را جمع مي کند، صحبت هاي آخر را به آنها مي گويد، سپس اعلام  حمله و آتش به اختيار مي دهد.

در اين ميدان جنگ نرم نيز آقا چند سال دشمن را معرفي کرد، نيروهاي انقلابي را آموزش داد، ايمان نيروها را آزمود، حال شب عمليات و وقت حمله است که فرمانده دستور آتش به اختيار داده و ان شاالله من اطمينان دارم با بينش، بصيرت و عاقبت انديشي که حضرت آقا دارند اين حمله کار دشمن را يکسره خواهد کرد و کلک آنها را خواهند کند  به آنها سيي محکمي خواهند زد.

اما وظيفه من و شما به عنوان يک سرباز در اين حمله و آتش به اختيار چيست ؟ هرکس وظيفه اي دارد، کسي که اهل قلم است بايد با قلم خود بنويسد، روشنگري کند و بجنگد، کسي که خلره فضاي مجازي است بايد در فضاي مجازي و در آن ميدان بجنگد، کسي که شنونده خوبي است بايد مساجد که سنگر است را پر کند و منابر علما را رونق ببخشد، کسي که کار اقتصادي مي کند در اقتصاد مقاومتي، دهان دشمن را به خاک بمالد، کسي که صاحب تريبون است بايد با بصيرت افزايي و شجاعت کامل مردم را بصير سازد، يک مادر در خانه وظيفه دارد با تربيت فرزندان صالح، سربازان لشگر اسلام را تقويت کند، يک معلم وظيفه دارد سر کلاس علاوه بر تعليم و تربيت مشتق علم و ادب را انشاء کند، يک فيلمساز وظيفه دارد حقايق را به تصوير و نمايش بکشد.

هر کس به يک نحوي وظيفه خود را در ميدان انجام دهد.

در آخر بايد بيان کنم، دشمن به خوبي پيام اين کلام حضرت آقا را که فرمودند آتش به اختيار را دريافت کرده است.

مي داند که وقتي فرمانده دستور حمله صادر مي کند مردم بصير و ولايي ما چگونه نقش خود را ايفا مي کنند.

خوب بياد دارد که در انتخابات 96 بيش از 41 ميليون نفر پاي صندوق آمدند در راهپيمايي روز قدس و ميليون ها نفر در صحنه هاي مختلف با يک اشاره رهبر عزيزمان از همه چيز حتي از جان عزيز خودشان نيز مايه مي گذارند.

رهبر اگر فرمان دهد   جان را نثارش مي کنيم.


انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۸:۵۱

29 Dec 2019