۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۲۲۶۶۸

مردم شهر وردنجان از سنگ هاي نيوجرسي بلوار اين شهر ناراضي هستند

قرار گرفتن سنگ هاي نيوجرسي از ابتداي بلوار دو بانده شهر وردنجان تا انتهاي اين محور نارضايتي مردم، کشاورزان و دامداران اين شهر را در پي داشته است.
مردم شهر وردنجان از سنگ هاي نيوجرسي بلوار اين شهر ناراضي هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، اجرايي شدن دو فاز از طرح چهارخطه شهرکرد - وردنجان - داران تا ابتداي شهر بن از ترافيک اين محور کاسته و رفت و آمد وسايل نقليه به آرامي و با سهولت صورت مي گيرد.

فاز دوم طرح چهارخطه از وردنجان به بن" ۱۹ کيلومتر مربع" توسط دکتر محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور به بهره برداري رسيد.

اين درحالي است که قرار گرفتن سنگ هاي نيوجرسي از ابتداي بلوار دو بانده شهر وردنجان تا انتهاي اين محور نارضايتي مردم، کشاورزان و دامداران اين شهر را در پي داشته است.

تعدادي از مردم اين شهر در گفت و گو با زنگ خبر عنوان نمودند: اين موانع نه تنها جلوي تصادفات و خطرات احتمالي را کم نمي کند بلکه خطراتي براي کشاورزان و دامداران و عابران داشته است.

محمود غزالي رئيس شوراي شهر وردنجان از عدم واگذاري اين محور به شهرداري خبر داد و گفت: به محض واگذاري اين باند به شهرداري؛ فضاسازي و برداشتن سنگ هاي نيوجرسي را شروع خواهيم نمود.

حسينعلي مقصودي،مدير ساخت و توسعه راه هاي اداره کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري در گفت و گو با زنگ خبر گفت: در صورت آمادگي شهرداري و شوراي اسلامي شهر وردنجان اين واگذاري به زودي صورت گرفته و اين محور به شهرداري تحويل داده مي شود.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۳:۴۶

30 Dec 2019