۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۲۹۶۹۸
در سفر به چهارمحال و بختیاری؛

اذعان کاروان کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به عقب‌ماندگی اقتصادی در چهارمحال و بختیاری

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در این مدت از پروژه‌ها بازدید به عمل آمد و متاسفانه مشکلات، عقب‌ماندگی و عدم توسعه‌یافتگی استان به قدری دردناک و رنج‌آور است که نیاز به بازبینی عمیق دارد.
اذعان کاروان کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به عقب‌ماندگی اقتصادی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی جعفرزاده عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار اظها کرد: برنامه و بودجه مجلس هر سال برنامه سفر به استان‌ها را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی مربوط به سنوات گذشته و نیز پروژه‌هایی که نیازمند اعتبار هستند را در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مورد بازبینی قرار داده ادامه داد: در نظر داریم این پروژه‌ها را امسال به اتمام برسانیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور ۱۸ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری را به دعوت استاندار این استان و نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ دانست و یادآور شد: این اعضا سه روز در چهارمحال و بختیاری اقامت خواهند داشت.

جعفرزاده اضافه کرد: در این مدت از پروژه‌ها بازدید به عمل آمد و متاسفانه مشکلات، عقب‌ماندگی و عدم توسعه‌یافتگی استان به قدری دردناک و رنج‌آور است که نیاز به بازبینی عمیق دارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه جمع‌بندی در روز دوشنبه در استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در این برنامه پیشنهادهای دوستان و همکاران در چهارمحال و بختیاری را اخذ کرده و نتایج بازدیدها به‌نحوی جمع‌بندی می‌شود که این استان در برنامه ششم توسعه دیده شده و نیز بخشی از عقب‌افتادگی‌های استان در قانون بودجه سال ۹۶ جبران و مرتفع گردد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۶:۵۳

26 Dec 2019