۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۲۱۶۷۸
خطيب جمعه لردگان:

ايران به عنوان يک کشور هسته‌اي در جهان شناخته شده است

خطيب جمعه لردگان گفت: تيم مذاکره کننده ايران نه تنها براي مردم کشور شناخته شده است بلکه کشور ما در جهان به عنوان يک کشور هسته‌اي شناخته شده است.
ايران به عنوان يک کشور هسته‌اي در جهان شناخته شده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ حجت الاسلام انصاري در خطبه نماز جمعه اين هفته لردگان، با اشاره بيان اينکه مسائل هسته‌اي و مشکلات امروز عربستان و يمن درس بزرگي براي تيم مذاکره کننده ما است، اظهارداشت: ما در مذاکرات به تمام دنيا ثابت کرديم که ما اهل منطق و مورد اعتماد براي همه دنيا هستيم و آنچه که آمريکايي‌ها تا امروز در رابطه با ايران مي‌گفتند تماما دروغ محض بوده است.

وي با بيان اينکه مردم و دولت هميشه از تيم مذاکره کننده حمايت کردند و به آنها اعتماد داشتند ، افزود: تيم مذاکره کننده ايران نه تنها براي مردم کشور شناخته شده است بلکه کشور ما در جهان به عنوان يک کشور هسته‌اي شناخته شده است.

خطيب جمعه لردگان با اشاره به سالروز شهادت شهيد صياد شيرازي،او را به عنوان يک الگو براي نيروهاي نظامي و انتظامي ما در کشورمعرفي و بيان کرد: شهيد صياد شيرازي يکي از شهداي شاخص و بام جنگ دفاع مقدس بوده است.

انصاري با اشاره به نزديک شدن سالروز تأسيس حساب ۱۰۰ امام خميني(ره) که براي رفع محروميت در جامعه تشکيل شده است، خاطرنشان کرد: با تدابير امام خميني(ره) خوشبختانه تا امروز اين حساب با استقبال گسترده مردم و پيشرفت چشمگيري روبه رو بوده است.

وي با اشار ه به سالروز ولادت ولادت حضرت زهرا(س) وروز زن، گفت :فاطمه الگوست براي عالم وزنان جامعه ما در تمام زمينه ها از جمله شوهرداري، تربيت فرزند، کمک به فقرا، بصيرت و دانائي، عفت و پاکدامني، همراهي با شوهر و پدر در تمام کارها، طهارت، اخلاق، اخلاص، ايمان، تقوي، حجاب، عفاف، زندگي و با شوهر بايستي از فاطمه زهرا(س) الگو بگيريم و درجامعه به آن عمل کنيم تا يک جامعه درستي داشته باشيم.

امام جمعه لردگان از زنان جامعه خواست با الگو گرفتن از حضرت فاطمه(س) از بعضي چشم و هم چشمي ها دست بردارند، خوشبختي به داشتن طلا و جواهرات و مال و ثروت نيست به اخلاق نيکوست به ايمان و درست زندگي کردن است

انتهاي پيام1020ج / ۶۳۰ ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۷:۳۶

29 Dec 2019