۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۲۶۶۲۸
خطيب نماز جمعه بروجن؛

اعدام شيخ نمر نشانه ترس آل سعود از بيداري اسلامي بود/ قطع روابط با عربستان براي ما افتخار است

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که قطعا خون آيت ا... نمر بي اثر نخواهد بود، گفت: اين اعدام ها به خاطر ترسي است که رژيم آل سعود از بيداري هاي اسلامي و شيعيان در دنيا دارد.
اعدام شيخ نمر نشانه ترس آل سعود از بيداري اسلامي بود/ قطع روابط با عربستان براي ما افتخار است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به جنايت اخير آل سعود در اعدام آيت ا... شيخ نمر گفت: اعدام شيخ نمر از جمله حوادثي است که به فرمايش مقام معظم رهبري پدر عربستان را در خواهد آورد.

سعادت فر با بيان اين که قطعا خون آيت ا... نمر بي اثر نخواهد بود، گفت: اين اعدام ها به واسطه ترسي است که رژيم آل سعود از بيداري هاي اسلامي و بيداري هاي شيعيان در دنيا دارد.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به قطع روابط ديپلماتيک عربستان با ايران، افزود: قطع روابط عربستان با ايران براي ما باعث افتخار است؛ ما تاکنون هم روابط خودمان را با عربستان سعودي تحمل کرديم و قلبا علاقه اي به اين روابط نداشتيم.

سعادت فر ضمن بيان اين که ما روابط خودمان را به خاطر امکان مقدس در عربستان حفظ مي کرديم، تصريح کرد: رژيم آل سعود با حفظ ظاهر اسلامي بويي از اسلام و معنويت نبرده است.

حجت الاسلام سعادت فر، تخريب قبور ائمه بقيع، شهادت شهداي مظلوم بيت الله الحرام در سال ۶۶، فاجعه منا، کشتن يک ايراني در تصادف کارمند سفارت عربستان در حال مستي، تعرض به دو نوجوان ايراني در فرودگاه عربستان و در راس آن جنايت حمله به مردم مظلوم يمن و اعدام هاي اخير را از جمله جنايت هاي آل سعود بر شمرد.

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که مردم شيعه ايران داغدار هستند و نمي توانند اين حوادث را تحمل کنند، گفت: حق اين بود که دولتمردان ما جواب هاي قاطع و محکم تري را به اين رژيم غاصب مي دادند.

وي ادامه داد: اگر پاسخ هاي دولتمردان قوي تر مي بود زمينه حضور برخي از مردم و حمله به سفارت عربستان فراهم نمي شد اگر چه حمله به سفارت خانه عربستان محکوم است.

سعاد فر افزود: زماني که جوانان ما به سفارت انگليس هم حمله کردند مقام معظم رهبري فرمودند که احساسات جوانان درست بود ولي رفتارشان و ورودشان به داخل سفارت صحيح نبود.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که امروز ابر قدرت هاي دنيا در مقابل قدرت ايران به دريوزه گي افتاده اند، گفت: يک نکته اساسي که ملت غيور ايران بايستي توجه داشته باشند اين است که امروز با ثبات ترين و مقتدر ترين نظام بر روي کره زمين به برکت خون هزاران شهيد نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که آمريکا و اسرائيل مشتاق درگيري تهران و رياض هستند، تصريح کرد: ايران ضمن خويشتن داري هميشگي خود و شناسايي عوامل اصلي اختلاف که آمريکاي جنايت کار است آنچه فرياد دارد بر سر آمريکا مي زند.

سعادت فر افزود: جوانان ايران آنچه نفرت و کينه دارند در تمام وجود خود ذخيره مي کنند و آماده مبارزه با رژيم حرام زاده اسرائيل هستند و به فرمايش مقام معظم رهبري جوانان ما عاشق مبارزه با صهيونيست خواهند بود.

وي به ديدار اخير ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبري اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در اين ديدار فرمودند" آمريکا به انتخابات ايران چشم طمع دوخته است. برادارن عزيز امروز روز حساسي است روزگاري فوق العاده حساسي است يک دستگاه پيگير يک جبهه فراگير عليه انقلاب اسلامي مشغول کار است. پول به بازار مي آورد.سلاح مي آورند توطئه مي کنند اطاق فکر دارند و علت هم اين است که احساس خطر مي کنند".

حجت الاسلام سعادت فر خطاب به مردم و نامزدهاي انتخاباتي گفت: مراقب باشيد اختلاف افکني در جامعه نشود، انتخاب صحيح داشته باشيد و به افراد اصلح راي بدهيد.

وي با بيان اينکه امروز مجلس ما بايد قوانيني وضع کند که زمينه ايجاد تمدن بزرگ اسلامي را فرهم کند، تصريح کرد: مشکلات اقتصادي بايد حل بشود اما در کنار اصلاح ماديات معونيات هم بايد اصلاح شود.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۱:۵۵

26 Dec 2019