۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۲۸۷۹۸
در گفتگو با کلار؛

نماینده بروجن برنامه‌هاي خود را تشريح کرد/ حل مشکل آب بروجن در اولويت قرار دارد

نماينده مردم بروجن بخشي از برنامه‌هاي کوتاه‌مدت، ميان‌مدت و بلندمدت خود در اين شهرستان را تشريح کرد.
نماینده بروجن برنامه‌هاي خود را تشريح کرد/ حل مشکل آب بروجن در اولويت قرار دارد
به گزارش جهانبین نیوز، خديجه ربيعي در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار کلار، با تشريح بخشي از برنامه‌هاي خود، اظهار داشت: به طور کلي مجموع برنامه‌هاي مدنظر اينجانب در راستاي تحقق اهداف سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور است که مهم‌ترين سند راهبري نظام تلقي مي‌شود.

ربيعي با اشاره به برنامه‌هاي ميان‌مدت و کوتاه‌مدت خود در اين شهرستان، افزود: تلاش براي تکميل پروژه‌هاي نيمه‌تمامي که در واقع زمان کوتاهي براي تکميل آنها باقي مانده است از طريق برگزاري جلسات و همکاري با نماينده سابق بروجن از جمله برنامه‌هايي است که در عرض 6 ماه تا يک سال کامل خواهند شد.

نماينده مردم بروجن گفت: تکميل پروژه‌هاي ورزشي و تجهيز امکانات ورزشي جزء برنامه‌هاي کوتاه‌مدت و ميان‌مدتي است که براي تحقق آنها تلاش خواهيم کرد.

ربيعي، پيگيري انتقال آب بن-بروجن را از اولويت برنامه‌ها در اين شهرستان عنوان کرد و تاکید کرد: وجود نيترات بالاي آب در بروجن باتوجه به وضعيت خشکسالي که به مرحله فوق‌العاده نگران‌کننده مي‌رسد پيگيري جدي در همين خصوص را مي‌طلبد.

وي، پروژه انتقال آب سبزه‌کوه به چغاخور به صورت مهندسي و کارشناسي شده را از جمله مهمترين برنامه‌هاي خود در اين شهرستان دانست و یادآور شد: برخي مسائل محيط زيستي در مسير اين پروژه وجود دارد که بايد آنها را انجام دهيم.

نماينده مردم شهرستان بروجن اضافه کرد: پروژه انتقال آب سبزه‌کوه به چغاخور بايد به گونه‌اي پيش برود که همه بتوانند از آن بهره‌مند شوند و حق هيچ نقطه‌اي از شهرستان ضابع نشود.

وي در ادامه به برنامه‌هاي حوزه بهداشت، درمان و سلامت نيز اشاره کرد و گفت: بازسازي مراکز سلامت روستاها از جمله امام‌قيس، دوراهان و گلوگرد نيازمند اين است که سريع‌تر بررسي شود؛ در سفر وزير بهداشت به بروجن اين مسائل مطرح و قول مساعد همکاري گرفته شد.

ربيعي افزود: تکميل پروژه بيمارستان ۲۲۰ تختخوابي بروجن، ايجاد پايگاه‌هاي ۱۱۵ در بعضي نقاط شهرستان و برخي مراکز درمانگاه‌هاي شهرستان که بخشي را خيرين محترم پيش بردند اميدواريم با کمک دولت بتوانيم هرچه زودتر عملي سازيم.

نماينده مردم بروجن در ادامه به برنامه‌هاي بلندمدت خود اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها را در مسيري پيش خواهيم برد که بتوانيم براي رفاه اجتماعي، ارتقاء سطح معيشت اقشار محروم و آسيب‌پذير جامعه، ارتقاء سطح سلامت جامعه از طريق بهبود خدمات بهداشت عمومي و توسعه درمان و تقويت نهادهاي اجتماعي تلاش کنيم.

وي، تلاش براي مهار تورم و گراني، حل مشکلات اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان، ارتقاء سطح معيشت دهک‌هاي پايين جامعه براي توزيع عادلانه ثروت و حمايت از ورزش‌هاي عمومي و ورزشکاران را از برنامه‌هاي بلندمدت خود در مجلس شوراي اسلامي برشمرد.

ربيعي در پايان گسترش فرهنگ ديني و نهادينه شدن فضايل اخلاقي در جامعه و پيگيري مبادلات فرهنگي با ساير کشورها با رويکرد حفظ هويت ملي و اسلامي را از ديگربرنامه‌هاي بلندمدت خود عنوان کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۷:۴۰

28 Dec 2019