۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۳۰۷۶۸
مديرکل کانون پرورش فکري کودکان چهارمحال و بختياري مطرح کرد

مادران مربي ياراني شايسته براي اعضا در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان

مديرکل کانون چهار محال و بختياري گفت: مراکز کانون محيطي تخصصي براي رشد فرهنگي، هنري و فکري کودکان و نوجوانان امروز و خانواده هاي فردا است.
مادران مربي ياراني شايسته براي اعضا در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين فرزاد رحيمي مديرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاري کارگاههاي مشترک براي مادران و اعضا در مرکز فرهنگي هنري گندمان خبر داد.

وي با بيان اين خبر خانواده را بهترين بستر براي مناسب سازي فضاي رشد فکري و فرهنگي کودکان و نوجوانان عنوان کرد و ارتقاء سطح خانواده را موجب اعتلاي رشد فرهنگ در جامعه امروزي و به تبع آينده دانست.

مديرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری تاثيرپذيري کودک از خانواده را ازجمله اکتسابات فردي در جامعه ياد کرد و افزود: خانواده اي که با کتاب، فرهنگ، هنر و ادب خو بگيرد و آشنايي پيدا کند مي تواند فرزنداني ارزشمند و تاثير گزار در دامن خود پرورش دهد.

رحيمي با اشاره به اينکه کانون کتابخانه و ارگاني فرهنگي، تربيتي براي کودکان و نوجوانان محسوب مي شود آشنايي کامل خانواده ها با سيستم آموزشي کانون را از برنامه هاي پيش برنده در اهداف کانون عنوان کرد و گفت: طي آشنايي خانواده ها با اهداف آموزشي کانون خانواده نيز فضايي براي پيگيري بهتر اين آموزشها مي شود و والدين نيز مي توانند مانند يک مربي يار در خانه فرزندان خود را تشويق به مطالعه و انجام فعاليتهاي فرهنگي، هنري و ادبي نمايند.

فرزاد رحيمي هدف از اجراي طرح کارگاههاي مشترک براي مادران و اعضا را آشنايي والدين با فعاليتهاي کانون و نحوه ي پر کردن اوقات فراغت اعضا در کانون نام برد.

 وي برپايي کارگاههاي کتابخواني، نقاشي، بازي و سرگرمي مشترک ميان مادران و اعضا در مرکز فرهنگي هنري گندمان از جمله اقدامات اين مرکز در راستاي اجراي طرح (مادران و اعضا) در اين مرکز دانست.

قرار است در اين طرح بيش از 150 مادر و کودک در کارگاههاي مختلف مرکز فرهنگي هنري گندمان شرکت کنند و با فعاليتهاي کانون آشنا شوند.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۵:۱۴

29 Dec 2019