۰
plusresetminus
امام جمعه موقت شلمزار در جمع نماز گزاران جمعه شلمزار بر رعايت تقواي الهي در همه زمينه ها و امور تاکيد کرد.
رعايت تقوا مقدم بر انجام هر کاري حتي کارهاي نيک است/ اميدواريم استاندار جديد زمينه رشد و پبشرفت استان را فراهم نمايد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار حجت الاسلام داوري در خطبه ي اول نماز جمعه شلمزار به مساله تقوي در همه امور اشاره کرد و گفت: در هر زمينه، در هر موضوع و در هر کاري بايد امر تقوي در اولويت قرار گيرد.

وي افزود: اگر کار خوبي هم مي خواهيم انجام دهيم بايد بدانيم و بسنجيم در انجام آن کار تقوي الهي رعايت مي شود يا خير.

امام جمعه موقت شلمزار در پايان خطبه اول گفت: انجام خوبي ها مانند خيرات، صدقات، زيارت، نذورات و ...همه امري پسنديده هستند اما مهمتر از آن اين است که منابعي که با آن مي خواهيم امورات خير را انجام دهيم از کجا تامين شده است.

حجت الاسلام داوري در خطبه دوم نماز جمعه شلمزار به انتصاب آقاي اقبال عباسي يه عنوان استاندار استان چهارمحال و بختياري اشاره کرد و گفت: انتصاب آقاي اقبال عباسي به عنوان استاندار استان چهارمحال و بختياري را تبريک عرض مي نمائيم و اميدواريم حضور ايشان در استان چهارمحال و بختياري منشاء تحول، خير و پيشرفت استان چهارمحال و بختياري باشد.

حجت الاسلام داوري در پايان از استاندار جديد استان چهارمحال و بختياري خواستار توجه ويژه به هرستان کيار شد تا در پرتو اين توجه مشکلات اساسي شهرستان کيار حل شود.

به گزارش کيار بيدار با خداحافظي حجت الاسلام سلطانزاده امام جمعه اسبق شلمزار براي سومين هفته متوالي نماز جمعه شلمزار توسط امام جمع موقت اقامه شد.

انتها پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۷:۵۳

29 Dec 2019