۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۲۶۲۳۱
يادداشت روز کلار/

از وعده هاي"خرواري" و شعارهاي پر طمطراق تا التماس و غش کردن مردم براي برخي نامزدها!

در حالي که زمان زيادي تا انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي نمانده است بسياري از کانديداها در بروجن با استفاده از شگردهاي گوناگون در پي تبليغات هستند.
از وعده هاي"خرواري" و شعارهاي پر طمطراق تا التماس و غش کردن مردم براي برخي نامزدها!
به گزارش جهانبین به نقل ازکلار، در حالي که زمان زيادي تا انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي نمانده است بسياري از کانديداها با استفاده از شگردهاي گوناگون در پي تبليغات هستند.
از وعده هاي "خرواري" و شعارهاي پر طمطراق در جلسات و مراسمات گرفته تا تبليغات در شبکه هاي اجتماعي و سخن از "التماس و غش کردن" مردم براي حضور يافتن برخي از نامزدها در انتخابات مجلس!

نامزدهاي انتخاباتي بايد وعده هايي به مردم بدهند که پس از راه يافتن آنان به مجلس بتوانند آن وعده ها را محقق سازند و به گونه اي نباشد که آن وعده هاي خرواري عمل هاي مثقالي هم در پي نداشته باشد.

بنابراين مي‌طلبد کانديداها از طريق تبليغات به‌ هنگام و صحيح با معرفي دقيق خود نسبت به ارائه برنامه‌ها و اهدافشان مبادرت کنند و در راستاي ايجاد شور و انگيزه بين مردم براي شرکت در انتخابات تلاش کنند.

از طرف ديگر اقشار مختلف مردم هم بايد در راستاي تعيين سرنوشت کشور خود به مدت چهار سال احساس مسئوليت کنند و از طريق مطالعه سوابق و شناخت نامزدها نسبت به انتخاب فرد دلسوز و شايسته مبادرت کنند زيرا افرادي که به مجلس راه پيدا مي‌کنند در توسعه اجتماعي، اقتصادي و ... حوزه انتخابيه خود تاثير بسزايي دارند.

پايگاه خبري تحليلي کلار در روزهاي آينده خبرهاي داغي از تحرکات کانديداهاي حوزه انتخابيه شهرستان بروجن منتشر خواهد کرد و در همين راستا شهروندان مي توانند با ارسال مطالب و پيشنهادات خود ما را در اين مسير ياري نمايند.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۴:۲۹

5 Jan 2020