۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۵۲۳۱
توسط بسيج خواهران ناحيه مقاومت شهرستان بن:

بسته بندي خشکبار بمنظور هديه به مدافعان حرم

کتاب مبارزات شهرستان بن و دفاع جانانه آنان از آرمان ها، قطورتر از آن است که حتي صفحه اي از آن در اين مجال، تورق شود و حکايت جانفشاني ها و پشتيباني ها و مجاهدت هاي مردمان شهرستان بن همچنان باقي است.
بسته بندي خشکبار بمنظور هديه به مدافعان حرم
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار زنگ خبر؛ کتاب مبارزات شهرستان بن  و دفاع جانانه آنان از آرمان ها، قطورتر از آن است که حتي صفحه اي از آن در اين مجال، تورق شود و حکايت جانفشاني ها و پشتيباني ها و مجاهدت هاي مردمان شهرستان بن  همچنان باقي است.

 پشتيباني از رزمندگان، در استان چهارمحال و بختياري و بخصوص شهرستان بن سابقه اي ديرينه دارد؛ مردم سخاوتمند شهرستان بن  علاوه بر اينکه در ميهمان نوازي و بذل و بخشش مثال زدني هستند؛ در هنگامه هاي سخت انقلاب و دفاع مقدس نيز خود را به خوبي نشان دادند.

شهرستان شهيدپرور بن که مهد دليران و نام آوران بيشماري است، در روزهاي سخت دوران دفاع مقدس هزاران نفر از فرزندان خود را تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي کرد و در پشتيباني از جبهه ها هيچ کم نگذاشت. امروز سال ها از آن روزها مي گذرد اما مردمان اين ديار و جواناني که سخاوتمندي براي آنان به ارث گذاشته شده امروز در پشتيباني از مدافعان حرم همانگونه رفتار مي کنندو شاهد جمع آوري کمک هاي مردمي براي مردم ستمديده و مدافعان حرم در سوريه هستيم و اما در اين ميان بسته بندي مواد غذايي خشک همچون آجيل با تکيه بر کمک هاي مردمي و توسط بانوان هميشه در صحنه فضاي معنوي ويژه اي در سطح شهرستان ايجاد کرده است.

در اين اقدام تحسين برانگيز و خداپسندانه خواهران بسيجي شهرستان بن با استفاده از کمک هاي مردمي اقدام به تهيه تنقلات و آجيل براي جبهه مقاومت و مدافعان حرم در سوريه نمودند.

مرضيه علي بيگي مسئول حوزه بسيج خواهران حضرت زينب (س) شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر با اشاره به اينکه براي هر موضوعي که اتفاق مي افتد هر کسي نقشي ايفا مي‌کند و مسلمانان هم در دفاع از اهل بيت هم مسلمانان جان خود را مي‌دهند، افزود: بعضي شرايط حضور در دفاع از اهل بيت را در خط مقدم دارند و برخي هم در پشت جبهه‌ها نقش خود را به عنوان پشتيبان ايفا مي‌کنند.

وي با اعلام اين خبر گفت: خواهران بسيجي شهرستان بن با استفاده از کمک هاي مردمي اقدام به تهيه تنقلات و آجيل جهت مدافعان حرم در سوريه نمودند.

علی بیگی افزود: به همت خواهران بسيجي يک هزار بسته خشکبار و هر بسته شامل بادام، کنجد،گردو، خارک- انجير،بادام زميني، آبنبات و نقل بسته بندي و جهت استفاده مدافعان حرم آماده ارسال شد.














انتهاي پيام1026ج/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۱:۴۲

29 Dec 2019