۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۳۱۲۷۱
امام جمعه فارسان گفت:

دولت عراق مواظب ترفندهاي حاميان پشت پرده داعش باشد

امام جمعه فارسان گفت: مردم و دولت عراق با اتحاد و وحدت خود در عمليات موصل مواظب ترفندهاي حاميان پشت پرده داعش و خنجر زدن از پشت توسط آنها در راس شان آمريکا و ترکيه و آل سعود باشند.
دولت عراق مواظب ترفندهاي حاميان پشت پرده داعش باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته فارسان با اشاره به ابلاغ سياستهاي کلي انتخابات افزود: با ابلاغ سياستهاي کلي انتخابات توسط مقام معظم رهبري، و مواد 18 گانه آن، فصل جديدي در آينده انتخاباتي کشور از حيث بالا رفتن ضريب عدالت محوري و قانوني عمل کردن تمامي طرفهاي انتخابات و کمتر شدن شائبه دخالتهاي بيجا و ارتقاي سلامت انتخابات و به حداقل رساندن مشکلات انتخاباتي و در نتيجه ارتقاي اعتمادسازي در بين اقشار مختلف مردم گشوده شد که مجلسيان محترم نيز به جزئيات آن پرداخته و آنرا کامل کنند.

وي در ادامه با اشاره به آغاز فصل سرما افزود: با توجه به آغاز فصل سرما، صرفه جويي در برق و گاز تمامي هموطنان موجب بهره وري بيشتر و استفاده بهتر خواهد شد.

وي به عمليات موصل افزود: مردم و دولت عراق با اتحاد و وحدت خود در عمليات موصل مواظب ترفندهاي حاميان پشت پرده داعش و خنجر زدن از پشت توسط آنها در راس شان آمريکا و ترکيه و آل سعود باشند.

وي تصريح کرد:انسان هم دنيايش آباد است و هم آخرت به شرط اينکه تقوا را بفهمد،تقوا جامع اين است که انسان به زندگي و شادي ها و عبادت خدا خوب رسيدگي کند تا هر چه از خدا مي خواهد به آن دست پيدا کند و اين دست يافتن سه شرط دارد اول تکليف خود را مشخص کنيم دوم هدف را درست انجام دهيم و سوم با تلاش و کوشش مي توانيم خواسته هاي خود را به دست آوريم و از خداوند بخواهيم.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۱:۲۸

29 Dec 2019