۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۲۳۳۵۱

افتتاحيه اردوهاي طرح هجرت3 در شهرستان فارسان

همزمان با ماه ضيافت الهي، آئين افتتاحيه اردوهاي طرح هجرت بسيج دانش آموزي شهرستان فارسان با حضور مسئول بسيج سازندگي سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام برگزار شد.
افتتاحيه اردوهاي طرح هجرت3 در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ پاسدار حسينعلي شريفي در اين مراسم، باگراميداشت ايام ماه مبارک رمضان و فرارسيدن ولادت کريم اهل بيت حضرت امام مجتبي عليه السلام، گفت: براي حل مشکل بيکاري و تورم بايد به فکر توليد کالاهاي ايراني با اقتصادي مقاوم باشيم.

وي، به تأسي از فرمايشات و تأکيدات مقام معظم رهبري بر اين مساله، اظهار داشت: معظم له از سال 1386 به بيان عميق عناد دشمنان و هدف قرار دادن اين کشور در زمينه اقتصادي اشاره کردند و شعارهاي سال را در اين راستا معرفي کردند و در سال 89 واژه اقتصاد مقاومتي را به کار بردند که لازمه استقلال هر کشوري است.

مسئول بسيج سازندگي سپاه استان، با اشاره به اهميت طرح اردوهاي هجرت دانش آموزي، گفت: از جمله هدفهاي اين طرح خودسازي افراد است که با حضور در يک منطقه محروم و حضور در يک جمع صميمي و معنوي بتوانند زمينه ساز يک خودسازي عميق شوند و فردي متفاوت از قبل باشند.

وي افزود: آينده اين مملکت دست همين جوانهاست و همين جوانان هستند که مسئولين آتي جامعه مي باشند؛ لذا حضور اين جوانان و نوجوانان امروزي در مناطق محروم و مشاهده وضعيت زندگي مردم علي الخصوص محرومين از نزديک مي تواند در آينده باعث تصميم گيري هاي درست و بهتر از طرف همين جوانان شود.

وي آشنايي با حرفه هاي خاص و کار کردن در مشاغل مختلف و تقويت روحيه نشاط و شادابي جامعه را از ديگر هدفهاي اين طرح دانست و گفت حضور جوان و نوجوان ما در جمعي صميمي و دوستانه و با تحرک مفيد روحيه ي شادابي و شادي را در آنان مضاعف مي کند.


انتهای پیام1020ج /590پ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۰:۳۹

29 Dec 2019