۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۲۶۳۲۱
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري :

فتنه ۸۸ بايد مورد تذکر براي نسل هاي آينده قرار گيرد

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: اگر امروز از فتنه ۸۸ ياد مي کنيم براي آن است که مي‌خواهيم اين حادثه براي جامعه عبرت باشد و مدام اين واقعيت و حقيقت در جامعه مورد توجه و تذکر قرار بگيرد.
فتنه ۸۸ بايد مورد تذکر براي نسل هاي آينده قرار گيرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، حجت الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد، در گفتگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص حماسه نهم دي ماه اظهار کرد: ۹دي يکي از نمونه‌هاي بارز حق مداري ملت ايران است و فتنه ۸۸ و فتنه گران يکي از نمونه هاي بارز، زيرپاگذاشتن حق و کنار رفتن پرده باطل و ظلمتي که در جامعه خودنمايي و جلوه گري کرد.

وي افزود: فتنه ۸۸ اولين فتنه دشمن نبود و نه آخرين فتنه؛ نه فتنه اي بود که از او پيچيده تر وجود نداشت و نه فتنه اي بود که بتواند همه اهداف خود را عملي کند و ما هم اگر امروز از فتنه ۸۸ سخن مي گويم و ياد مي کنيم براي آن است که مي‌خواهيم اين حادثه براي جامعه عبرت باشد و مدام اين واقعيت و حقيقت در جامعه مورد توجه و تذکر قرار بگيرد.

حجت الاسلام نکونام با تاکيد بر اينکه دشمني دشمنان با ملت ايران تمام نشده و نخواهد شد تصريح کرد: روز به روز درصد پيچيدگي ها و فتنه افکني هاي دشمنان عليه انقلاب اسلامي با رنگ و لعاب هايي که به آن ها داده مي شود، بيشتر و ابعاد گسترده‌تري به مراتب خطرناک تر از فتنه ۸۸ به خود مي گيرد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ابعاد مختلف فتنه گفت: فتنه ۸۸ ابعاد مختلفي همچون قبل از انتخابات، حين برگزاري انتخابات و بعد از اعلام نتايج و آرائ انتخابات را با خود به دنبال داشت.

وي ادامه داد: در برنامه ريزي و هدف گذاري هاي قبل از برگزاري انتخابات، دشمنان و فتنه گران داخلي و خارجي به دنبال آن بودند که به جامعه القاء کند که تقلب بزرگ در راه است و آراء مردم مخدوش مي‌شود و به اين وسيله در جامعه تزلزل و ترديد ايجاد کردند.

رييس شوراي فرهنگ عمومي استان گفت: بعد از برگزاري انتخابات سال ۸۸ و در حالي که هنوز آراء شمارش و برنده انتخابات مشخص نشده بود خودشان را پيروز معرفي کردند و فتنه از اينجا شروع شد و بعد هم به تظاهرات‌هاي خياباني، بي‌قانوني، بي‌انصافي و بي‌منطقي کشيده شد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به برگزاري دو انتخابات سرنوشت ساز مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در هفتم اسفندماه، به سردادن شعار «صيانت از آراء مردم» توسط برخي از همان آغازگران فتنه سال ۸۸ گفت: متأسفانه برخي از همان عواملي که فتنه ۸۸ را در کشور رقم زدند، امروز نيز بار ديگر به ميدان آمده اند و با بيان حرف‌هاي بي‌پايه و اساس، که بايد از آراء مردم صيانت شود که مبادا تقلبي صورت نگيرد و انتخابات مخدوش نشود، مي‌کوشند در جامعه ترديد و تزلزل ايجاد کنند و آغازگر يک مسئله و جريان ديگري باشند.

حجت الاسلام نکونام گفت: مردم ما حوادث سال ۸۸ را هوشمندانه و دقيق رصد کردند و صعه صدرنشان دادند که شايد بتوانند اين قضيه را منطقي حل کنند اما با رخ دادن حادثه روز عاشورا، چهره‌ي ضد ارزشي، وابستگي تمام عيار به بيگانه، نامسلمان بودن، ضد امام وخط رهبري حرکت کردن فتنه گران، چشم باز مردم بازتر و هوشيارتر شد و به يک باره بيداري به ملت به اوج خود رسيد و نهم دي ماه آفريده شد.

نماينده ولي فقيه در استان در ادامه با تاکيد بر اينکه در انتخابات پيش رو هم با انواع اين گونه فتنه ها در قالب و شکل و رنگ و لعاب ديگري مواجه هستيم تصريح کرد: فتنه هست و فتنه گران هم هميشه هستند و کار خودشان را انجام مي دهند ولي اين ما هستيم که بايد با حق مداري و استقامت و ايستادگي خودمان بر حق جلوي نفوذ و فتنه افکني دشمن را بگيريم لذا در اين جهت مسئوليت ما بسيار سنگين است.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري را يکي از راه هاي نفوذ دشمن به درون کشور خواند و تصريح کرد:دشمن مي خواهد آدم هايي را به مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري بفرستند که با عنوان نماينده مردم اما سست عنصر با افکار و نگاه غربي و دلشان از ايمان و باورهاي اعتقادي تهي باشد و ابراز دست آن‌ها باشند و هر نسخه اي که آن ها پيچيدند آن ها را در مجلس عملي کند و انقلاب را استحاله کند.

رييس شوراي فرهنگ عمومي، اهميت مجلس خبرگان رهبري را به مراتب بالاتر و حساس تر از مجلس شوراي اسلامي دانست و در تبين علت اين اهميت و حساسيت گفت: خبرگان ستون اصلي خيمه انقلاب است و خبرگان هم آن کسي را انتخاب مي‌کند که بايد مديريت تمام کشور را برعهده داشته باشد، اعتدال بخشنده به همه دستگاه‌ها و جهت‌دهنده به همه مردم باشد، نقش آفرين در تمام عرصه هاي انقلاب باشد و محافظت کننده تمام عيار انقلاب باشد و آن به أمر الهي، ولايت فقيه است.

نماينده ولي فقيه در استان با تاکيد بر اينکه درحال حاضر هيچ گونه مشکلي نسبت به جايگاه ولايت فقيه وجود ندارد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبري به لطف الهي مديري لايق و توانمند، جامع و آگاه به تمام أمور، باورمند و حق مدار و اهل تعامل هستند و اين ها را ما نمي گوييم بلکه تمام دوست و دشمن و سياست مداران و نخبگان سياسي جهان به آن اذعان و اعتراف دارند؛ اما در هر صورت انسان بايد احتمالات و نقش آفريني خبرگان در آينده را در نظر بگيرد.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام افتادن مجلس خبرگان در دسته بندي هاو بازيگري هاي سياسي را خطر عظيم براي انقلاب خواند و گفت: اگرمجلس و دولت و ديگر نهادها دچار آسيب و ضايعه شوند کما اين که دولت ها از اول انقلاب تا کنون با چالش ها، ضايعات، آسيب ها و انحراف هايي مواجه بودند، همه‌ي اين مشکلات به برکت هدايت ها و کمک هاي امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري هدايت و برطرف شده و هيچ اتفاقي براي کشور رخ نداد و نخواهد داد.

وي ادامه داد: اما اگر خدايي نخواسته خبرگان رهبري در دسته بندي سياسي و بازيگري هاي سياسي بيفتد و مخدوش شود ديگر چه اتفاقي براي انقلاب خواهد افتاد؟ آيا چيزي از انقلاب باقي خواهند ماند؟

نماينده ولي فقيه در استان گفت: اگر خدايي نخواسته خبرگان مخدوش شود و افراد مسامحمه گر، کوتاه بيا، کوتاه نگر، سازش کار، وابسته به اين جناح و آن جناح، نگاه کننده به دست اين و آن و بي تفاوت نسبت به صيانت از جايگاه ولايت فقيه وارد مجلس خبرگان بشود چه بر سر جايگاه ولايت فقيه خواهد آمد؟ قطعا ستون اصلي خيمه انقلاب مخدوش خواهد شد و مخدوش شدن ستون اصلي خيمه انقلاب مساوي با ضربه و آسيب ديدن اصل انقلاب است.

انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۰:۴۳

8 Feb 2020