۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۳۳۴۳۱
مسئول اردويي سپاه ناحيه لردگان خبر داد

اعزام 300 نفر از دانش آموزان لردگان به اردوي راهيان نور

مسئول اردويي سپاه ناحيه لردگان گفت: هدف از اردوي راهيان نور ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است.
اعزام 300 نفر از دانش آموزان لردگان به اردوي راهيان نور
به گزارش جهانبین نیوز؛ اصغر انگارده، مسئول اردويي سپاه ناحيه لردگان در هفتمين مرحله اعزام راهيان نور شهرستان لردگان در گفت و گو با خبرنگار سلام لردگان، هدف از برگزاري اردوي راهيان نور را انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جوان دانست و گفت: اردوهاي راهيان نور از راه هاي مقابله با جنگ نرم دشمن است و به اين وسيله مي توان تاريخ حماسه و شهادت را به نحو شايسته اي به نسل جوان انتقال داد.

وي، با اشاره به اين سخن از مقام معظم رهبري که مي فرمايند: « ياد و خاطره شهدا بايد زنده نگه داشته شود.» افزود: هشت سال دفاع مقدس تاريخي غرورآفرين و جاويدان براي ملت انقلابي ايران است که بايد آن را از نزديک ديد، با تمام وجود درک و دوباره با آن زندگي کرد و اردوهاي نور راه مناسبي براي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان است.

اسدالله بابامير، رييس اداره آموزش و پرورش لردگان نيز در جمع دانش آموزان اعزامي به مشهد شهداي شلمچه گفت: جوانان ما بايد از شهدا مدد بگيرند و به پيشرفت کشور کمک کنند.

باميري در پايان گفت: 300 نفر از دانش آموزان شهر لردگان در قالب هفت دستگاه اتوبوس تحت عنوان کاروان راهيان نور به مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام مي‎شوند، و از مناطق عملياتي اروندکنار، فتح المبين، طلائيه، شلمچه و وديگر مناطق عملياتي جنوب كشور بازديد مي کنند.

انتها پيام1026ج /630ل
مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۴:۱۳

10 Jan 2020