۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۱۴۵۱
براي اولين بار در چهارمحال و بختياري

کميته سامان ازدواج در شهرستان سامان تشکيل شد

معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري از تشکيل کميته سامان ازدواج براي اولين بار در استان در شهرستان سامان خبر داد.
کميته سامان ازدواج در شهرستان سامان تشکيل شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، حسين زمانيمعاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان سامان با بيان اينکه در شهرستان سامان کميته‌هاي تخصصي ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان تشکل شود که معضلات و مشکلات جوانان در هر کميته مورد بررسي و پيگيري قرار بگيرد، اظهار داشت: بايد از ظرفيت‌ها و مشکلات جوانان شناسايي شود و اين امر مورد بررسي قرار گيرد.

وی با بيان اينکه فعاليت‌هاي کميته‌ها بايد به صورت کارشناسي باشد و از توان و ظرفيت خود هر کيمته در حوزه جوانان بايد استفاده شود، بيان داشت: دستگاه‌هاي متولي بايد با نگاه ويژه امور جوانان را پيگيري کنند.

زماني با بيان اينکه در استان براي اولين بار کميته آسان ازدواج در شهرستان سامان تشکيل شده است، بيان داشت: هدف از تشکگيل اين کميته برگزاري دوره‌هاي آموزش و مشاوره پيش و حين و بعد از ازدواج، برنامه‌هاي گسترده آموزشي ويژه والدين که فرزندان در شرف ازدواج دارند، ترويج فرهنگ ازدواج آگاهانه، به موقع، آسان و پايدار، حمايت از توليدات فرهنگي در راستاي ازدواج جوانان، توسعه و تقويت ظرفيت‌هاي مردمي و خيرين ازدواج، آموزش ضمن‌خدمت براي کارکنان و برنامه همايش و پژوهش ازدواج جوانان عنوان کرد.

وي با بيان اينکه در سطح استان بايد ۲۰ تشکل مردم‌نهاد تشکيل شود، بيان داشت: سهميه شهرستان سامان براي تشکيل تشکل‌هاي مردم‌نهاد سه تشکل است که بايد ادارات و ارگان‌ها شهرستان جوان فعال در حيطه‌هاي اجتماعي را شناسايي و تشکل‌هاي مردم‌نهاد را تشکيل دهند.

زماني با اشاره بر اينکه در شهرستان‌هاي بن، کيار، بروجن در سطح استان زمين براي ساخت خانه جوان از طريق مسکن و شهرسازي اخصتاص داده شده است که در سال آينده تامين اعتبار شود، بيان داشت: در شهرستان سامان نيز اين زمين براي ساخت خانه جوان اختصاص داده شد.

وي بيان داشت: جلسه ساماندهي امور جوانان شهرستان سامان مصوبات خوبي صورت گرفت و اين مصوبات شامل تشکيل کميته ازداوج آسان، واگذاري زمين براي احداث خانه جوان در شهرستان، تشکيل کميته‌هاي تخصصي ستاد ساماندهي امور جوانان و تشکيل مجمع خيرين ورزش‌ساز در شهرستان بوده است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۴:۲۶

26 Dec 2019