۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۳۳۵۲۱
خطيب موقت فارسان

اگر جلوي اين فيش هاي نجومي گرفته شود ما چيزي به نام مستمند نداريم

امام جمعه موقت شهر فارسان گفت: اگر جلوي اين فيش هاي نجومي گرفته شود ما چيزي به نام مستمند نداريم و همه بايد در اين راستا کمک کنند.
اگر جلوي اين فيش هاي نجومي گرفته شود ما چيزي به نام مستمند نداريم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، حجت الاسلام احمدي در خطبه اول نماز جمعه اين هفته بيان کرد: حضرت زهرا(س) با تمام وجود در دفاع از امامت، بزرگترين اسوه و چشمه هميشه جوشان تاريخ اسلام است و در اين مسير جان خود را گذاشت.

وي افزود: بايد از ويژگي هاي اخلاقي و خصوصيات بارز اين بانوي بزرگ اسلام درس بگيريم و آن را در تمام عرصه هاي زندگي و آموزه هاي ديني خود الگو قرار دهيم.
آن بانوي گرامي اسلام فقط اسوه فاضله زنان نبود بلکه شعاع نور وجودش در هدايت جامعه از حجره کوچکي در مدينه آغاز شد و گستره اين نور، آفاق را در بر گرفت.


کميته امداد خميني(ره) يک نهاد مقدس و به عنوان مولود انقلاب است
خطيب موقت فارسان در خطبه دوم نماز جمعه اظهار کرد: کميته امداد خميني(ره) يک نهاد مقدس  و به عنوان مولود انقلاب در مدت بيش از سه دهه فعاليتش منشا خدمات فراواني براي خانواده هاي نيازمند و محروم بوده است.

وي تصريح کرد: پيشينه کميته امداد، به سالهاي پيش از پيروزي انقلاب باز مي گردد. در آن زمان تعدادي از انقلابيون از طرف امام خميني(ره) مامور شدند به خانواده هاي زندانيان، نيازمندان و مبارزان رسيدگي کنند.

وي اظهار داشت: با پيروزي انقلاب اسلامي،حمايت از نيازمندان در صدر برنامه ها قرار گرفت و کميته امداد با صدور فرمان امام خميني(ره) در روز 14 اسفند 1357 درست 22 روز پس از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران تشکيل شد.

خدمات رساني کميته امداد خميني(ره) قابل تقدير است

حجت الاسلام احمدي افزود: خدمات رساني اين نهاد به مددجويان در حوزه هاي مختلف مسکن، پوشاک، تامين جهيزيه، ازدواج، تحصيل و آموزش قابل تقدير است. که بايد از اين نهاد  تقدير  و سعي شود اين نهاد را در جهت خود کفايي خانواده ها تشويق و ياري کرد.

وي در ادامه افزود: اگر جلوي اين فيش هاي نجومي گرفته شود ما چيزي به نام مستمند نداريم و همه بايد در اين راستا کمک کنند.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۱:۳۴

29 Dec 2019