۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۴۵۱۱

برگزاري جلسه توجيهي مديران شبکه هاي اجتماعي در شهرستان بن

جلسه توجيهي مديران شبکه هاي اجتماعي شهرستان بن با حضور ادمين های کانال ها و گروه ها برگزار شد.
برگزاري جلسه توجيهي مديران شبکه هاي اجتماعي در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از زنگ خبر، جلسه توجيهي مديران شبکه هاي اجتماعي شهرستان بن در دادگستري شهرستان بن با حضور محمدرضا سياهپور، دادستان عمومي انقلاب و قائم مقام و دبير ستاد پيشگيري و رسيدگي به تخلفات و جرايم انتخاباتي و سرهنگ رياحي جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان بن و مسئول پليس اطلاعات جناب سروان حيدريان با حضور ادمين ها کانال ها و گروه ها در شهرستان بن برگزار شد.

محمدرضا ساهپور، دادستان عمومي انقلاب و قائم مقام و دبير ستاد پيشگيري و رسيدگي به تخلفات و جرايم انتخاباتي در حاشيه برگزاري اين جلسه به خبرنگار زنگ خبر گفت: انتخابات در کشور ما نماد مردم سالاري ديني مي باشد و با برگزاري به طور ميانگين برگزاری سالانه يک انتخابات در کشور، نشان دهنده حضور مردم در تعيين سرنوشت خود در جامعه مي باشد.
 
وي افزود: با توجه به پيش رو داشتن دو انتخابات مهم در روز جمعه 29 ارديبهشت ماه در سراسر کشور، اميدواريم با همت همه ي افراد دست اندر کار امر برگزاري و اطلاع رسان، انتخابات پرشور و پرنشاط و با حضور حداکثري مردم برگزار شود، تا برگ زرين ديگري از حضور مردم در عرصه اجتماعي رقم بخورد.

سیاه پور با اشاره به تهديدات و فرصت هاي فضاي مجازي و رسالت اصحاب رسانه به خصوص رسانه هاي مجازي بيان داشت: رسالت اصحاب رسانه؛ اطلاع رساني صحيح و به موقع و با رعايت امانت و آگاهي بخشي صادقانه به مردم است تا مردم با مطالعه مطالب و قضاوت خود انتخاب مورد نظرشان را انجام دهند.

وي در ادامه به ذکر موارد قانون از قوانين انتخابات، تخلفات انتخاباتي، نحوي صحيح تبليغات، جرايم رايانه اي و مطبوعاتي به تفسیر و تشريح اين موارد پرداخت.

در پايان هر کدام از مديران کانال ها و گروه ها ضمن معرفي خود سوالات و ابهامات قانوني و نقطه نظرات خود را بيان داشتند.
 
انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۰:۱۰

27 Dec 2019