۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۳۸۵۷۱
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

هرگاه پاي منافع و مصالح ايران به ميان آيد مردم يکدل و يکپارچه به صحنه مي‌آيند

امام جمعه کوهرنگ گفت: مردم آگاه و هوشيار ثابت کردند که هرگاه و هرجا پاي منافع و مصالح اسلام و ايران عزيز و اسلامي به ميان آيد پاسخ محکمي به دشمنان و ايادي استکبار جهاني مي‌دهند.
هرگاه پاي منافع و مصالح ايران به ميان آيد مردم يکدل و يکپارچه به صحنه مي‌آيند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه 27 بهمن 96 که در مصلي نماز جمعه شهر چلگرد برگزار شد ضمن تقدير از حضور مردم دراهپيمايي 22 بهمن گفت: دشمنان قسم خورده اين نظام همواره سعي مي‌کنند انقلاب و امام راحل را از ياد مردم ببرند، اما دهه فجر و 22 بهمن تبلور اراده ملت و پيوند با آرمان‌هاي بلند حضرت امام بود.
 
حجت الاسلام سعيد حسين پور با بيان اينکه بار ديگر حضور چشمگير و برخواسته از آگاهي و شور و شعور مردم فهيم و با وحدت و اتحاد مثال زدني در راهپيمايي عظيم 22 بهمن ماه، برگ زرين ديگري را همگام با ملت بزرگ و شريف ايران در تاريخ انقلاب اسلامي رقم زد، افزود: مردم آگاه و هوشيار ثابت کردند که هرگاه و هرجا پاي منافع و مصالح اسلام و ايران عزيز و اسلامي به ميان آيد همچون سي و نه سال گذشته يکدل و يکپارچه به صحنه مي‌آييد و پاسخ محکمي به دشمنان و ايادي استکبار جهاني مي‌دهيد.

وي با تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آن حضرت، را نمونه کامل يک زن فداکار، همسر خوب و مهرباني براي شوهر و نيز مادر و مربي خوبي براي فرزندان دانست و تصريح کرد: يکي از مصداق هاي تربيتي و الگويي حضرت زهرا (س)، شخصيت بخشي به فرزندان، تقويت اعتماد به نفس و خودباوري در آنان بود تا آن ها احساس شخصيت کنند و از تمام استعدادها و توانمندي هاي خود در جهت رشد و کمال خود بهره مند شوند که نياز امروز جامعه، محبت به فرزندان و دميدن روحيه خودباوري و احساس شخصيت و اعتماد به نفس در آنان است.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ افزود: ملت فهيم و انقلابي ايران با اين حرکت حماسي و شور پرشور و شعور خود، سبب تقويت انقلاب و پايبندي به آرمان هاي آن و نااميدي و خنثي شدن توطئه ها و فتنه هاي دشمنان انقلاب و نظام شدند.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي کوهرنگ از مديرکل ميراث فرهنگي و گردشگري استان بخاطر حضور ايشان در شهرستان جهت رفع مشکلات گردشگري و نيز از قول هاي مساعد در جهت ايجاد خدمات رفاهي گردشگران قدرداني کرد.

انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۲:۰۸

27 Dec 2019