۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۱۵۵۲۱

ایران - بوسنی؛ بازی در ورزشگاه شگفت‌انگیز

تیم ملی ایران امشب در ورزشگاهی شگفت‌انگیز به مصاف حریف اروپایی می‌رود.
ایران - بوسنی؛ بازی در ورزشگاه شگفت‌انگیز
به گزارش جهان بین به نقل از فارس، تیم ملی ایران امشب از مرحله سوم گروهی جام جهانی و از گروه F این رقابت‌ها در ورزشگاه فونته‌نووای سالوادور در دیداری حساس به مصاف بوسنی، حریف اروپایی خود می‌رود. تکلیف صعود شاگردان کی‌روش به مرحله یک هشتم نهایی پس از پایان این دیدار مشخص می‌شود.

این دیدار در حالی در ورزشگاه فونته‌نووا برگزار می‌شود که پیش از این ۳ دیدار دیگر جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در این ورزشگاه برگزار شده است؛ ۳ دیداری که نتایج عجیب و غریبی در آنها به ثبت رسیده است.

فونته‌نووا ابتدا میزبان دیدار اسپانیا و هلند بود که ۵ بر یک به سود هلند به پایان رسید. سپس دیدار تیم‌های آلمان و پرتغال در این ورزشگاه برگزار شد که این دیدار هم دیداری پرگل از آب درآمده و با ۴ گل به سود ژرمن‌ها به پایان رسید.

در نهایت پرگل‌ترین دیدار جام جهانی هم در این ورزشگاه برگزار شد که طی آن تیم ملی فرانسه در دیداری جذاب ۵ بر ۲ سوییس را شکست داد تا در مجموع ۳ بازی ۱۷ گل (میانگین تفریبی ۶ گل برای هر دیدار) در این ورزشگاه رد و بدل شده باشد.

جالب اینکه دیدار برزیل و ایتالیا در جام کنفدراسیون‌ها که با نتیجه ۴ بر ۲ به سود برزیل همراه شد نیز در همین ورزشگاه تازه تأسیس برگزار شده بود.

با این وضعیت و با توجه به سابقه دیدارهای پرگل در فونته‌نووا به نظر می‌رسد دیدار تیم‌های ملی ایران و بوسنی نیز دیداری پرگل از آب دربیاید.

انتهای پیام/ س م/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۷:۵۱

5 Jan 2020