۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۱۱۵۶۱

تعطیلی 6 نانوایی متخلف در شهرستان فارسان

فرماندار شهرستان فارسان از تعطیلی 6 نانوایی در این شهرستان خبر داد.
تعطیلی 6 نانوایی متخلف در شهرستان فارسان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، فیروز احمدی در جلسه آرد و نان افزود: تعطیلی خود سرانه در پخت نان و تعطیلی در ایام صبح را از تخلفات این نانوایی ها عنوان کرد که جریمه نقدی و کسر سهمیه این نانوایی ها را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: جریمه این نانوایی های متخلف از بیست میلیون ریال تا چهل میلیون ریال میباشد که در فارسان ۲ نانوایی ،جونقان ۲ نانوایی و چلیچه ۲ نانوایی بود .

وي با بيان اينكه نظارت بر فعاليت نانوايان مي‌تواند در ارتقاي سطح كيفي و كمي نان كمك جدي كند، گفت: تمام دست‌اندركاران بايد در اين مسير براي رضايت‌مندي مردم حركت كنند.

فرماندار شهرستان فارسان خاطرنشان كرد: با توجه به اجراي قانون هدفمندكردن يارانه‌ها و واقعي شدن نرخ نان حق طبيعي مردم است كه از نان مرغوب و با كيفيت بهره‌مند شوند و هر نانوايي كه نتواند نان مناسب و خوب عرضه كند به شدت با آن برخورد مي‌شود.

وي با تأكيد بر اهميت پخت نان با كيفيت در اين شهرستان تصريح كرد: نانواياني كه نتوانند نسبت به اين امر مهم اقدام كنند از چرخه رقابت حذف خواهند شد.

احمدی ايجاد فضاي رقابتي را از ديگر علل افزايش كيفيت نان برشمرد و افزود: هر نانوايي كه بتواند نان را با رعايت كيفيت توليد كند و مشتري‌مداري را مدنظر قرار دهد نه تنها توليدش كاهش نمي‌يابد بلكه سطح رفاه او نيز افزايش مي‌يابد.

وي تأكيد كرد: مردم مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه افزايش قيمت غيرقانوني با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان بازرگاني تماس و شكايات خود را اعلام تا در اسرع وقت به اين شكايات رسيدگي شود

در این شهرستان۸۳ نانوایی صنعتی و سنتی در حال فعالیت هستند.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۱:۰۵

27 Dec 2019