۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۲۰۸۳۱

بيانيه جامعه بسيج كارگري استان به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بيانيه جامعه بسيج كارگري استان به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
به گزارش جهانبین نیوز، جامعه بسيج كارگري به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرده است. متن این بیانیه به شرح زیر است:

دهه فجر انقلاب اسلامي جلوه اي از نهضت پر عظمت حضرت رسول اكرم (ص) است . (( امام خميني ))

دهه فجر يادآور حماسه جاويد آزادگي ، عظم و اراده پولادين ملتي است كه براساس تجديد ارزشهاي فراموش شده اسلامي و انساني بر محور حاكميت ديني و ولايت صالحين آغاز گرديد . دهه فجر بزرگترين تحول تاريخي است كه در سايه وحدت كلمه و اتحاد و انسجام توانست نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهي را دگرگون كرده و با انقلاب عظيم اسلامي ساير ملل آزادي خواه جهان را از خواب غفلت بيدار سازد و اين نهضت هاي استقلال طلب كنوني ثمره ادامه همان مسير هميشه ماندگار به رهبري امام خميني (ره) است .

پرچمدار اين حركت عظيم ، مردي از تبار عاشورا و سلاله پاك رسول الله بود كه هدفي جز تحقق حكومت عدالت نداشت و با بذل تمام هستي خود بنياني را بنا نهاد كه با خون رنگين و پاك شهدا پايه هاي آن استحكام يافت .

اينك كه ۳۶ بهار خجسته از عمر پر بركت انقلاب اسلامي مردم ايران مي گذرد ، به رغم تلاش هاي مذبوحانه و اقدامات مستبدانه نظام سلطه باز هم شاهد درخشش بيش از پيش آن بر تارك جهان كنوني هستيم و به عينه مي بينيم كه پيشرفت هاي علمي ، صنعتي ، دفاعي ، فرهنگي اين نظام چگونه چشم جهانيان را خيره كرده و دشمني آنها را بيشتر آشكار ساخته است .

اگر چه دشمنان اين نظام براي مقابل آن و جلوگيري از صدور آن به ساير ملت هاي عالم هر روزه كيدي تازه براي آن آماده كرده و بكار مي گيرند . اما اين نظام و ملت با تكيه بر قدرت لايزال الهي كه همواره پشتيبان اين ملت بوده است و در سايه ولايت پذيري ،همدلي و وحدت كلمه همچنان ايستاده اند و با شگردهاي سياسي،نظامي،اقتصادي،فرهنگي دشمنانشان هيچگاه عقب نشيني نكرده و از صراط مستقيم منحرف نخواهند شد .

به همين مناسبت ، ما كارگران و بسيجيان خط مقدم دارانِ جبهه اقتصادي اعلام مي داريم :

۱. با توجه به شعار سال و عزم ملي براي جهاد اقتصادي ، جامعه كارگري پيشرو و پيشقدم در اين عرصه تمام توان خود را براي شكوفايي اقتصاد و تحقق اقتصاد مقاومتي به كار خواهند گرفت و در اين راه از هيچ كوششي دريغ نخواهند كرد .

۲. به فضل خداوند ملت ايران در سال هاي گذشته همه مشكلات را تحمّل نموده و همچون فولاد آبديده گشته و اكنون از چنان قدرتي و عظمتي برخوردار شده كه هيچ دشمني حتي فكر تعدي و تجاوز به مملكت و كشور ايران اسلامي را نداشته و نخواهد داشت كه اين از الطاف الهي و به مدد عنايات الهي و توكل و استقامت ايستادگي در برابر مشكلات بوده است .

۳. به لطف الهي و با هدايت هاي پيامبر گونه امام خامنه اي ( مد ظله العالي ) حركت رو به رشد انقلاب اسلامي اتفاق افتاده است . از اين رو آحاد جامعه بخصوص جامعه كار و كارگر بيش از گذشته منويات و خواسته هاي حكيمانه ايشان را سر لوحه كارها و اقدامات خود قرار داده و نسبت به تقويت و ساخت دروني نظام خواهند پرداخت .

۴. جامعه كارگري و بسيجيان كارگر همراه و همدوش ساير اقشار جامعه ضمن مراقب بودن تمامي كارهاي فريبكارانه دشمن ، در روز ۲۲ بهمن بار ديگر با آرمان هاي انقلاب اسلامي و امام راحل و عظيم الشأن و منويات مقام معظم رهبري امام خامنه اي ( مد ظله العالي ) تجديد پيمان نموده و با شركت گسترده در راهپيمايي مشت آهنين ديگري بر دهان استكبار جهاني خواهد كوبيد .

وعده ما ۲۲ بهمن همزمان با ساير اقشار جامعه در سراسر استان .


انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۰:۱۶

2 Jan 2020