۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۳۹۸۳۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری:

تعدیل قیمت روغن و لاستیک بنا به درخواست کامیون‌داران/با همه توان پیگیر حل مشکلات کامیون‌داران هستیم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری رانندگی را ازجمله مشاغل سخت عنوان و گفت: حل برخی از مشکلات کامیون‌داران زمان‌بر است و باید صبر کنیم تا در مجلس به‌عنوان قانون تصویب شود اما ما با همه توان پیگیر حل این مشکلات هستیم.
تعدیل قیمت روغن و لاستیک بنا به درخواست کامیون‌داران/با همه توان پیگیر حل مشکلات کامیون‌داران هستیم
طهماسبی رئیس انجمن کامیون‌داران شهرستان بروجن در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: درآمد کامیون‌داران به ریال است اما مجبور هستند تجهیزات مورد نیازشان را به دلار خریداری کنند و همین امر باعث بروز مشکلات بسیاری برای این افراد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تهیه لاستیک برای کامیون‌داران به یک مشکل تبدیل شده است افزود: لاستیکی که در استان در اختیار ما قرار دادند بسیار کم است به طوری که ۵ جفت لاستیک به ما داده شده است درحالی که ما در شهرستان یک هزار و ۷۰۰ دستگاه کامیون داریم.

باید مشکلات کامیون‌داران با آرامش حل شود

طهماسبی نبود بار را از دیگر مشکلات کامیون‌دارن عنوان و بیان داشت: متاسفانه این مشکل تنها در حد گفت‌وگوی مسئولان استانی و کشوری با صدا و سیما رفع شده است.

رئیس انجمن کامیون‌داران شهرستان بروجن افزود: ما معتقدیم مشکلات باید با آرامش حل شود و از دولت انتظار داریم برای برآورده کردن خواسته‌های کامیون‌داران اقدام کنند.

وی یادآور شد: مشکل بیمه هنوز رفع نشده اما امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکلات بیمه و بازنشستگی کامیون‌داران رفع گردد.

تعدیل قیمت روغن و لاستیک بنا به درخواست کامیون‌داران

احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: دریافت کمیسیون اضافی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای از رانندگان ممنوع است و رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای بین شهری در صورت دریافت کمیسیون اضافی می‌توانند شکایت کنند.

وی سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵) را آماده دریافت هرگونه انتقاد، شکایت و دیدگاه فعالان این عرصه عنوان و بیان داشت: در تلاش برای رفع مشکلات حوزه حمل و نقلی استان با ارائه راهکارهای راهبردی مورد نیاز هستیم.

جمشیدی با اشاره به اینکه قیمت روغن و لاستیک بنا به درخواست کامیون‌داران تعدیل شده است خاطرنشان کرد: برخی از کامیون‌داران درخواست افزایش قیمت ۴۰ تا ۵۰ درصدی در قیمت کرایه‌ها را داشتند اما با توجه به شرایط اقتصادی و قیمت تمام شده کالا این افزایش بار تورمی زیادی به مصرف‌کننده وارد می‌کرد که به همین منظور ۲۰ درصد کرایه‌ها افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه بیمه کامیون‌داران بیمه خاص است و بنابراین می‌توان شرایط خاصی برای آن درنظر گرفت بیان داشت: سازمان تامین اجتماعی در کمیسیون‌های پزشکی تصمیم می‌گیرد که راننده‌ای که از کار افتاده است باید تعداد سال‌های باقیمانده را به شغل دیگری بپردازد در صورتیکه در برخی موارد این راننده از کار افتاده توان کار کردن در شغل دیگری را ندارد.

وی ادامه داد: کامیون‌داران حامل بار هستند نه صاحب بار بنابراین اگر کالایی قاچاق شناخته شود نباید هزینه‌ها بر عهده کامیون‌دار باشد و کامیون آن‌ها توقیف شود.

جمشیدی رانندگی را ازجمله مشاغل سخت عنوان و تاکید کرد: حل برخی از مشکلات کامیون‌داران زمان‌بر است و باید صبر کنیم تا در مجلس به‌عنوان قانون تصویب شود اما ما با همه توان پیگیر حل این مشکلات هستیم، تخلفات شرکت‌های حمل بار نیز به طور جدی بررسی شده و حق و حقوق رانندگان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۵:۳۷

27 Dec 2019