۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۳۵۸۷۱
مدير کل کميته امداد استان چهارمحال و بختياري خبر داد:

4800 مددجو تحت حمايت کميته امداد به سفرهاي زيارتي اعزام شدند

مديرکل کميته امداد استان چهارمحال و بختياري گفت: با بيان اينکه از سالهاي گذشته تاکنون بيش از 4800 نفر از مددجويان که عمدتاً زنان سرپرست خانوار هستند به مشهد مقدس اعزام شده اند، افزود: امسال در زمينه سفرهاي زيارتي مددجويان به کربلا، 700 نفر اعزام شده اند.
4800 مددجو تحت حمايت کميته امداد به سفرهاي زيارتي اعزام شدند
به گزارش جهانبین نیوز، علي ملکپور، مديرکل کميته امداد استان چهارمحال و بختياري در مراسم اعزام مددجويان کميته امداد به کربلاي معلي در کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، با بيان اينکه اعزام مددجويان به اردوهاي زيارتي يکي از مهم ترين برنامه هاي فرهنگي کميته امداد است، گفت: يکي از برنامه هاي کميته امداد فراهم آوردن شرايط اعزام مددجويان براي زيارت عتبات عاليات است که در اين سفر مددجوياني که تاکنون به اين سفر زيارتي اعزام نشده اند در اولويت اعزام هستند.

وي با اشاره به اعزام 40 نفري مردان و زنان سرپرست خانوار از شهرستان هاي کوهرنگ روستاي صالح کوتاه براي زيارت حرم مطهر سرور و سالار شهيدان امام حسين (ع) به کربلاي معلي، افزود: اين کاروان ششمين کاروان زيارتي مددجويان به کربلا  است و تا پايان سال جاري چهار کاروان ديگر به اين سفر زيارتي اعزام مي شوند.

ملکپور با بيان اينکه از سال هاي گذشته تاکنون بيش از 4800 نفر از مددجويان که عمدتاً زنان سرپرست خانوار هستند به مشهد مقدس اعزام شده اند، افزود: امسال در زمينه سفرهاي زيارتي مددجويان به کربلا، 700 نفر اعزام شده اند.

مديرکل کميته امداد استان يادآور شد: امسال از استان چهار کاروان به عتبات و عاليات اعزام شده است.

وي با بيان اينکه ارائه برنامه هاي فرهنگي کميته امداد منجر به اعتماد به نفس و توانمندي فکري، فرهنگي و اعتقادي خانواده هاي تحت حمايت مي شود، افزود: تعميق باورهاي ديني خانواده هاي مددجو، دلبستگي به ارزش هاي اسلامي و وابستگي به نظام مقدس جمهوري اسلامي از مهمترين اهداف اعزام مددجويان به اردوهاي زيارتي است.

ملکپور با بيان اينکه طرح شوق زيارت يکي از طرح هاي کميته امداد است که در اين طرح با همکاري و مساعدت خيران مددجويان و قرارگاه جهادي صاحب الامر به عتبات عاليات اعزام مي شوند، از مردم نيکوکار هم استاني دعوت کرد تا کميته امداد را در اجراي اين طرح خداپسندانه ياري کنند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۹:۳۷

2 Jan 2020